BREAKING NEWS

Isu KOMUNIS akan buat Pakatan KALAH BESAR di PRU13.


Selepas mamat katik Samsul Iskandar luahkan sokongan terhadap Mat Sabu, sekarang  ni giliran Chegu bard pulak ikrarkan taat setia pada pejuang ideologi komunis baru tu..

Selain dari ucapan tahniah kepada Mat Sabu yang dah jadi hero komunis di alaf baru.., Chegu bard meroyan tuduh kerajaan lah yang lebih komunis dari komunis tu sendiri..

Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM) mengucapkan tahniah kepada Timbalan Presiden PAS Mohamad Sabu kerana berjaya menarik perhatian umum untuk memasuki ruang perbahasan yang selama ini dianggap taboo untuk dibincangkan.

“Malaysia sebenarnya begitu terasing dengan sejarah perlawanan penjajah. Kita selalu disajikan oleh cerita sejarah yang telah disunting untuk kepentingan pihak tertentu yang mewarisi kepentingan penjajah dan pemodal British.

“Malah dalam beberapa hal pewaris itu lebih melampau dari penjajah asal khususnya dalam bab pembodohan minda,” kata presidennya Badrul Hisham Shaharin dalam satu kenyataan media hari ini.

Badrul Hisham atau CheguBard berkata, setiap kali kemerdekaan maka disajikan hanya Dato’ Onn Jaafar, Tunku Abdul Rahman hinggalah Najib Tun Razak… adakah ini saja hero negara? Sajian sejarah yang disunting ini menjadikan anak muda hilang minat dengan sejarah negara.

Gua nak tergelak betullah dengan puak-puak tolol tu semua.. Dorang sanggup rendahkan mentaliti dorang pasal sejarah hanya untuk bela kenyataan manusia rendah IQ yang bernama Mat Sabu..

Tak pasal-pasal hanya sebab kebodohan Mat Sabu mengiktiraf komunis sebagai pejuang kemerdekaan, semua pemimpin Pakatan jadi bangang sokong komunis..

Dorang tak sedar ke kebencian masyarakat melayu dah makin membuak-buak pasal isu Mat Sabu ni? Bukan setakat cucu cicit generasi muda keturunan Polis dan Askar, tapi rakyat biasa pun dah tolak Mat Sabu pasal dia sokong komunis.

Gua berani gerenti.., dengan isu bodoh yang Mat Sabu cuba pertahankan mengenai komunis ni, Pakatan akan kalah teruk di PRU13 nanti..

Gua teringat kata sorang prajurit veteran masa gua berkunjung beraya di rumah dia.., "isu ni adalah isu sensitif, bukan saja melayu, tapi kaum bukan melayu pun akan marah bila ada pemimpin politik yang terang-terang sokong perjuangan komunis.."

So.., lagi banyak pihak yang sokong Mat Sabu, lagi teruklah damage yang akan diterima Pakatan masa pilihanraya umum nanti..

Sebab tu lah tak ada sekor pun kafir dari Regim DAP sanggup sokong Mat Sabu. Hentam lagi ada laa..

Pasal apa? Pasal dorang bukan bangang dan tolol macam melayu-melayu bengong dalam PAS dan PKR!!!






1 ulasan :

  1. Puak2 pembangkang memang bahlul. Asalkan ketuanya bercakap, pengikutnya akan menyondol macam babi menyokongnya. Kononnya tak masuk syurga lawan ketuanya. Kalau pemimpin yg bodoh macam Mat Syabu yg hendak diagungkan, dekat kaki lima Chow Kit pun ramai org jual ubat keras kote boleh bercakap kosong tanpa mengkaji. Org macam Mat Syabu tak layak jadi pemimpin tetapi org yg bodoh lagi taksub saja yg mengangkatnya sebg pemimpin. Cara pimpinannya hanya cakap tak serupa bikin spt musuhnya dulu Anwar Aljuburi.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online