BREAKING NEWS

Edisi Hati Tisu : Nik Aziz KECIL HATI dengan Najib laaa...


Lahhh..., rupanya Nik Aziz tu rakyat Malaysia jugak ke? Selama ni mati-mati gua ingat yang dia tu rakyat kerajaan langit.. Akhirnya mengaku jugak dia yee...

Apapun, baguslah kalau Pok Nik tu dah sedar yang dia tu juga rakyat Malaysia.. So sebagai rakyat yang baik, dia kenalah patuh kepada undang-undang negara dan taat kepada pemimpin..

Jangan main ikut suka je buat negara ni macam tak ada undang-undang... Jangan buat-buat buta perut macam negara ni tak ada pemimpin..

Dan Nik Aziz patut wala pada pemimpin yang diiktiraf majoriti rakyat..., bukannya wala pada kaki pelacur dan kaki meliwat.. Hahahaha..


Mursyidul Am PAS Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat menyelar kenyataan Datuk Seri Najib Razak bahawa Akta Keselamatan Dalam Negeri (ISA) dimansuh bukan kerana tuntutan Pakatan Rakyat, sebaliknya bagi mendengar luahan hari rakyat.

"Hairan saya, (angggota) Pakatan Rakyat bukan rakyatkah?" soalnya yang juga menteri besar Kelantan.

Najib semalam dilapor menegaskan, keputusan memansuhkan ISA dibuat kerajaan BN mendengar isi hati rakyat yang inginkan perubahan sedemikian.

Justeru, katanya, jangan ada pihak yang mahu mendapat nama bahawa pengumuman itu hasil perjuangan mereka.

Menulis di laman Facebook beliau hari ini, Nik Aziz berkata, baginya perkara baik tidak salah untuk ditiru.

"Bukankah Rasulullah SAW memerintahkan supaya mengambil apa jua hikmah (kebijaksanaan) di mana saja ia ditemui?" katanya.

Catat Ulasan

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online