BREAKING NEWS

Cicit komunis dah mula MENYALAK bela Mat Sabu..


Wohaa... Nampaknya tak sia-sia Mat Sabu angkat Komunis sebagai pejuang kemerdekaan yang sebenar. Tindakan dia tu dah berjaya membuatkan anak cucu cicit komunis semuanya terharu..

Yang paling baru, Ketua Regim DAP Penang dan mula backup Mat Sabu. Katanya Mat Sabu adalah mangsa fitnah dari tukang-tukang fitnah dalam negeri.. Maksud dia UMNO lah tuu...

Hahahaha.. Apa kelas la UMNO nak fitnah Mat Sabu yang kurang IQ tu..? Daripada fitnah Mat Sabu, baik UMNO fitnah Obama.. Lagi class beb..

Gua rasa, eloklah sangatlah bila Penyangak cuba nak backup Penyamun.. Dua-dua tak boleh pakai.. Tunggu masa saja dua-dua ekor tu nak ditalkinkan karier politik dorang..


Ketua Menteri P.Pinang menyifatkan bahawa Mohamad Sabu yang juga merupakan Timbalan Presiden PAS adalah mangsa fitnah yang dibuat oleh UMNO dan BN.

Beliau menyatakan simpati terhadap Mohamad Sabu yang sering difitnah oleh musuh politiknya dengan cara yang sangat tidak beretika.

Lim Guan Eng berkata demikian ketika mengulas desakan pelbagai pihak supaya Kerajaan Negeri P.Pinang memberikan reaksi terhadap dakwaan salah guna kuasa Timbalan Presiden PAS itu didalam PBA.

Mohamad Sabu didakwa menyalahgunakan peruntukan perubatan PBA untuk merawat kecederaannya yang dialami sewaktu menyertai Perhimpunan BERSIH 2.0 pada 9 Julai lalu.

Ketua Menteri P.Pinang juga tak mahu mengendahkan apa juga laporan yang dibuat oleh semua pihak yang digelar sebagai tukang fitnah tersebut.

Beliau hanya berharap agar rakyat di negeri ini meraikan sambutan hari raya secara berakhlak dan juga dengan semangat "amar makruf nahi munkar". - UtaraNews

2 ulasan :

  1. Bilalah agaknya Mat Syabu ni nak GO TO HELL?

    BalasPadam
  2. ISA mana? Takkan Hishamuddin letak kat kocek mat sabu pulak.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online