BREAKING NEWS

Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri buat semua..


Gua nak ambik kesempatan disini bagi mengucapkan Selamat Menyambut Aidilfitri buat semua kenalan dan juga pembaca setia blog gua..

Dan ucapan Raya dari gua special buat seluruh anggota keselamatan PDRM yang bertugas di sepanjang hari raya ni.. ATM pun termasuk sekali lahh..

Maaf Zahir dan Batin gua pohonkan kalau ada terkasar bahasa dan ada yang buat korang semua terasa hati di sepanjang tahun ni..

Kita anggaplah semuanya kosong-kosong balik yee.. Lepas ni kita bukak akaun baru pulakk..

So.., gua doakan korang semua berbahagia bersama family tercinta dan juga keluarga di kampung. Bagi sesapa yang memandu tu.., gua nasihatkan supaya berhati-hati dijalan raya dan ingat keluarga tersayang yee..

Gua mohon cuti pada korang selama 2 hari.. InsyaAllah raya ke 3 nanti gua akan mula berblog balik..

Enoy your holiday beb... Makan lemang dan ketupat puas-puas ye...

2 ulasan :

  1. SALAM MERDEKA DAN LEBARAN! MAAF ZAHIR & BATIN BROO HUHUHU

    BalasPadam
  2. Salam merdeka raya dari gua jugak bro Jeff.. Jangan lupa nanti ke Pulau Melaka beraya dengan Nik Aziz yee.. Hahahahaha...

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online