BREAKING NEWS

Rosmah pun tak teringin jadi macam Jijah..


Jijah kata mintak dijauhkan dia jadi macam Rosmah.. Kononnya Rosmah tu kuat bershopping di luar negara..

Lagipun.., Najib bukan Anugerah Tuhan.. Najib tak popular macam Anwar walaupun Anwar popular sekadar dengan cerita main belakang..

Tapi Jijah tak tau.. Di saat dia mintak dijauhkan supaya tak jadi macam Rosmah.., seluruh wanita didalam Malaysia ni berdoa sangat-sangat agar simpang malaikat 44 kalau terima nasib macam Jijah..

Ye lah..., sapa nak jadi isteri yang dicucuk hidung dan mempunyai suami yang terkenal dengan skandal seksnya ye tak?

Isteri mana yang sanggup terima bila suami dikatakan ada skandal dengan bini orang sampai melahirkan anak? Dan isteri mana yang sanggup tutup mata bila "dimadukan" dengan jantan jambu?

Yang paling baru.., isteri mana yang boleh tidur lena bila tengok laki dia sendiri jadi pelakon buat aksi kamasutra dengan pelacur China?

Hanya Jijah sorang je yang boleh buat semua tu.. Tak tahulah sama ada Jijah ni buta mata atau perutnya yang buta..

So.., setakat gila bershopping kat luar negara tu apalah sangat.. Memang lumrah perangai pompuan adalah suka membeli belah walaupun hampir botak kepala suami ditarahnya..

Tapi kalau pasal bab suami curang diluar tu.., gua rasa tak ada isteri mana yang sanggup tahan beb.. Jijah sorang je yang boleh tahan..

Tambah pulak laki yang jenis tak berkira depan belakang tu.., gua yakin, Rosmah pun takkan teringin nak jadi macam Jijah..

1 ulasan :

  1. Woi, bini depa bukan macam bini kita, bini depa, lambak duit...depa kata laki depa semua ok.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online