BREAKING NEWS

Pastor GAY dari Malaysia bakal berkahwin..... sesama lelaki..


Rev Ou Yang Wen Feng, pastor gay dari Malaysian sedang merancang untuk berkahwin dengan pasangannya, lelaki Afrika-Amerika.

Pasangan ini dilaporkan akan berkahwin penghujung bulan ini atau sekitar awal September depan. Majlis perkahwinan ini dikatakan akan dilangsungkan di New York dan di Malaysia.

Menurut Ou Yang, pasangannya - produser muzik Broadway - menimbulkan persoalan ini pada 26 Jun lalu, dua hari selepas New York menghalalkan perkahwinan sesama jantina.

"Dia pergi ke gereja, menulis lagu untuk saya. Dia melamar saya pada penghujung lagu di depan orang ramai," kata lelaki berusia 41 tahun itu kepada AFP.

Ou Yang yang berkhidmat di Metropolitan Community Church (MCC) New York pernah berkahwin dengan wanita sebelum bercerai dengan isterinya yang dikahwininya selama sembilan tahun.

Menurut, AFP, Ou Yang dibesarkan dalam keluarga Kristian yang konservatif.


p/s: Dah makin rosak manusia zaman sekarang.. Apa yang seronoknya sesama lelaki ni gua pun tak tau.. Mungkin Anwar ada jawapannya...

4 ulasan :

  1. paderi gay? betul2 bertentangan dgn ajaran mana2 agama sekalipun! paderi konon!

    mana nak ada keturunan kalau kamu kahwin ngok?

    memang niat nak pupuskan manusia agaknya!

    BalasPadam
  2. tunggu je siksa Allah..
    di Malaysia ni, jika siksa Allah diturunkan, semua akan kena. jd kena berkeras dgn golongan2 ini. jgn beri peluang mereka berbuat sesuka hati.

    BalasPadam
  3. macam2 kes la Malaysia akhir2 ni. Bulan Ramadhan yang mulia ni ada jek yang nak uji iman umat Islam. Semoga kita bersatu

    BalasPadam
  4. ya lah kan kebuluran sangatkah lelaki ni, sampai sama jantina. pun nak berkahwin

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online