BREAKING NEWS

Nizar Jamaluddin bakal MB Perak selepas PRU13..?


Gua dapat info dari Perak yang mengatakan Nizar Jamaluddin akan bertanding di DUN Changkat Jering dan Parlimen Bukit Gantang.

Dulu mamat sawan ni menang di DUN Pasir Panjang.., tapi memandangkan dia jarang turun kawasan dan tak ambil tahu pasal DUN dia.., rakyat di kawasan tu pun meluat kat dia..

Jadi untuk memastikan dia menang di PRU13 dan ada can jadi MB balik kalau Perak jatuh ke tangan Pakatan, Nizar terpaksa cari kawasan yang dia boleh menang mudah..

Sebab tu lah dia pilih DUN Changkat Jering.. Sebab apa? Sebab DUN Changkat Jering dulunya dimenangi oleh Osman Jailu yang membuatkan Pakatan di Perak tumbang..

Kononnya, kalau Nizar bertanding di situ, peluang dia untuk menang amat cerah sebab dia akan lawan calon yang tak setia pada parti.. Itulah kempen dia nanti...

Sebagai langkah awal.., Nizar dah buka Pusat Khidmat dia di Taman Damai di kawasan DUN Changkat Jering. Dan sekarang ni dia memang kerap sangat turun kat situ..

Dun Pasir Panjang pulak dikatakan akan diwakili oleh sorang calon muda dari PAS.. Gua dengar.., calon tu dulu adalah sorang bloggers...

Tapi gua rasa.., Nizar kalau bertanding dimana pun kalau tempat tu majoriti orang melayu.., dia akan tetap kalah..

Isu jadi kaldai DAP dan pegang lilin dah cukup untuk ranapkan cita-cita Nizar.. Tu belum campur isu dia derhaka pada Sultan..

So.., Nizar jangan mimpilah nak menang yee... Jauh sekali nak jadi MB Perak balik... Makin meroyanlah dia lepas PRU nanti... Hahahahaha...

4 ulasan :

  1. Hahaha Mat Nizar Lambai@ nizar Lilin..kami org Cangkat Jering Bukit Gantang pun meluaaaaattt juga kat hang..! hang dulu dah diberi peluang tapi hang ikut perangai Cina..GELOJOH!...hang tunggu laaa PRU 13 mana hang pieeee....Lambai bye bye bye bye!!! Nizar lambai lilin

    BalasPadam
  2. macam muka nak masuk tanjung rambutan ade le teman rase

    BalasPadam
  3. kalau dia anak janti pi lawan kat tempat zambry kadir la

    BalasPadam
  4. anjing dap ni sure akan kalah..tengokla nanti..

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online