BREAKING NEWS

HOT!!! Melayu Pakatan HISTERIA bila Guan Eng ikut buka puasa...



Sejak perintah Penang..., bulan puasa lah yang paling ditunggu-tunggu oleh Guan Eng.. Pasal apa? Pasal bulan ni Guan Eng boleh buat wayang yang bisa menggugurkan iman semua pengikut Pakatan..

Sebenarnya, bagi gua tak salah kalau Ketua Menteri nak turun beramah mesra dengan rakyat dia.., tapi jangan lah kemaruk sangat sampaikan ibadah umat Islam pun dorang nak politikkan..

Gua heran..., dalam masa setahun ada 12 bulan.., kenapa bulan Ramadhan jugak yang mesti dia menyibuk nak cari glamer? Bulan-bulan lain Guan Eng menyorok kat mana?

Sebab tu lah gua kata Guan Eng memang sengaja berlakon lebih pada bulan puasa ni.. Dia tau, penganut mahzab PAS dan Pakatan mesti HISTERIA bila tengok dia ikut berbuka puasa..

Lepas buka puasa.., bagilah rasuah hamper yang berharga RM 20 kat 2-3 orang puak-puak melayu tu.. Mesti dorang tak lena tidur malam pasal dapat hamper pemberian Khalifah Umar..

Dua-dua kaki pembohong.. Memang eloklah dorang jadi kawan baik...

Sampai bila lah agaknya Malik Itik tu nak jadi pencacai kepada Kafir..?

"Ini hamper bukan duit judi aaa..."

"Ini topi kasi pakai haa... baru jadi gua punya geng..."

1 ulasan :

  1. Salam Bro..

    Kalau hang baca apa yang Anak Sungai Derhaka tulis pasal gambar ni.. dia ada tulis "Cuma.. sedikit terkilan..Dimana pemimpin Melayu yang berada di kedudukan paling tinggi dalam pentadbiran Kerajaan Negeri Pulau Pinang?"

    Siapa yang dia maksudkan tu??

    Daripada hang hentam Guan Eng ni.. aku rasa lebih baik hang hentam mamat yang Anak Sungai Derhaka maksudkan tu..

    Pasal.. rasanya kebanyakkan pengundi Guan Eng adalah bukan Melayu tetapi pengundi mamat yang Anak Sungai Derhaka maksudkan tu melayu.. lagipun yang baca blog hang ni ramai Melayu..

    lagi satu UMNO mungkin sukar mengalahkan DAP di Penang tapi mampu mengalahkan PKR..

    Insyaallah..

    Wassalam..

    Anak Kg Pertama

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online