BREAKING NEWS

GEMPAR!!! Penyokong Pakatan nak BUNUH Najib dan Muhyidin..


Populariti Najib yang meningkat dikalangan rakyat nampaknya dah membuatkan para penyokong Pakatan diserang penyakit meroyan..

Macam-macam cara dorang gunakan untuk burukkan imej Najib dan barisan pemimpin kerajaan, tapi rakyat sedar tentang keikhlasan Najib dan kepimpinannya berkhidmat demi bangsa dan negara...

Ni lah yang merunsingkan kem gerombolan Pakatan sampaikan ada diantara dorang diserang sawan gilababi didalam Fesbuk..

Tambah-tambah pulak dibulan puasa ni, disebabkan tension tak dapat makan, sorang dari ahli gerombolan Pakatan laknatullah dah mengugut untuk BUNUH kedua-dua pemimpin tertinggi negara..

Yang paling menariknya, yang ugut tu adalah pompuan kalau kita cam melalui gambarnya.. Takkan dah tak ada kaum jantan dalam Pakatan yang berani nak ugut Najib dan Muhyidin? Kenapa hantar pompuan?

Yang gua tahu.., biasanya yang selalu berselindung disebalik wanita serta kanak-kanak ni adalah dari puak PAS.. Mungkin Shamila Grapes tu adalah suku sakat PAS jugak kot?

Apapun, SKMM kena siasatlah benda ni.. Dulu budak yang ugut Poknik pun kena tindakan, jadi sekarang ni takkan SKMM nak pejamkan mata saja...

1 ulasan :

  1. Shamila tanam anggur tu... patut la meroyan semacam. Marah ajib dan Muhyiddin sebab tak bagi dia kerja. Apa punye turr la si Shamila tu... mintak la dgn Pakcik AnWar, mesti dia boleh bg kerja sebagai pembancuh kopi, siap round the world skali.. kalau masuk bilik brape round kene tibai ngan pakcik AnWar tu aku tak tahu la... lantak ko la wahai Shamila

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online