BREAKING NEWS

GEMPAR!! 12 Melayu yang ditahan JAIS DIBERI Injil versi BM..

BUKTI...antara risalah dan kitab Kristian yang diberikan gereja kepada wanita berkenaan.

Ini rupanya yang Khalid Samad dan juga Menteri Besar Selangor nak selindungkan!!! Dan Hasan Ali dihentam oleh puak-puak PAS sebab dia membela JAIS yang menentang MURTAD berlaku dikalangan umat Islam..

Apakah PAS sekarang ni dah sokong MURTAD?? PAS yang jadikan Anwar Ibrahim sebagai Ketua dah jadi penyokong MURTAD macam Anwar Ibrahim jugak ke???

Dulu pemimpin dan penyokong Pakatan sokong sangat penggunaan nama Allah oleh Kristian... Dulu pemimpin dan penyokong PAS sokong sangat Injil diterbitkan dalam bahasa melayu... Nahhhh...., lihatlah sendiri hasilnya...

Sekarang ni bukti dah ada... Apa yang semua penyokong BANGANG dan TOLOL PAS yang mempertahankan isu ni nak buat?? Nak sokong PAS lagi ke??? Nak sokong DAP laknatullah lagi ke???? Ataupun still nak wala' kepada dajal kecil Anwar Ibrahim???

Bertaubatlah wahai semua penyokong Pakatan!!!! Tuhan dah tunjuk satu persatu kemungkaran yang dibuat untuk meruntuhkan umat Islam di Malaysia ni...


Beberapa individu beragama Islam yang menyertai aktiviti keagamaan di sebuah gereja di Seksyen 13, Petaling Jaya, ketika pegawai Jabatan Agama Islam Selangor (Jais) membuat pemeriksaan malam kelmarin, hanya sebahagian kecil yang berjaya dikesan, manakala sebahagian besar golongan itu dipercayai menyertainya secara sembunyi atau ‘bawah tanah’.

Kebanyakan mereka terdiri daripada kaum Melayu dan golongan mualaf yang menyertai kumpulan berkenaan disebabkan kesempitan wang untuk menyara diri dan keluarga serta gagal mendapat bantuan daripada pihak berwajib.

Mereka menyertai kegiatan keagamaan berkenaan secara senyap-senyap di premis persendirian termasuk rumah kedai dan dewan komuniti, bukan saja di Lembah Klang, malah pergerakan ‘bawah tanah’ ini sudah berkembang di seluruh negara termasuk di Kelantan dan Terengganu.



Ia didedahkan sendiri seorang wanita Melayu yang mengikuti kumpulan itu sejak lebih setahun lalu, selepas dibelenggu masalah kewangan sehingga tidak mampu membiayai keperluan seharian.

Katanya, pendakwah kumpulan berkenaan membantu mereka dengan memberi seberapa banyak wang diperlukan dan selepas itu, mereka memujuk individu yang sudah diberi bantuan menyertai program keagamaan mereka. - Metro



3 ulasan :

  1. MEMANG BENAR,JELAS DAN TERANG TERBUKA NYA HIJAB DARI ALLAH BAGI MEMPAMERKAN KEJAHATAN DAN KECELAKAAN YANG DIBAWA OLEH PAKATAN RAKYAT TERUTAMA PAS....AMAT JELAS LAHIRNYA PAS DI MUKA BUMI INI BAGI MENGUJI IMAN DAN KETAKWAAN MANUSIA...PAS SEOLAH-OLAH IBLIS LAKNANTULLAH YANG SENTIASA MENGAJAK MANUSIA KE ARAH KEJAHATAN DAN KESESATAN......CUBA KITA RENUNG BALIK KERJA-KERJA SUCI PAS (a)MEMBENARKAN SIKAFIR NAIK MASJID (b) MEMBENARKAN SIKAFIR MENGHINA AL-QURAN DAN HADIS (c) MENJADIKAN MASJID DAN SURAU TEMPAT MENYEBAR DAKYAH DAN PERPECAHAN (d) MENUTUP DAN MENJAHANAMKAN INSTITUSI PENDIDIKAN (e) MEROSAKAN MINDA PELAJAR (F)MENGHKAFIRKAN SESAMA ISLAM (D)MENYOKONG KITAB INJIL DITERJEMAHKAN KE BAHASA MELAYU DAN LAIN-LAIN LAGI PERBUATAN YANG DIDAKWA ISLAM......KEPADA PENGANUT PAS YANG MASIH ADA IMAN DAN HARGA DIRI TOLONG TINGGALKAN PERJUANGAN YANG MAHA TERCELA DAN DILAKNAT ALLAH INI...PERJUANGAN YANG PENUH KEJAHATAN DAN KESESATAN.....PERJUANGAN HANYA UNTUK MENGENYANGKAN PEMIMPIN DAN MEREKA YANG CERDIK DALAM PAS.....PERJUANGAN UNTUK MENGKAYAKAN TOK-TOK GARU DALAM PAS......PERJUANGAN YANG SEBESAR ZARAH PUN TIADA KEIKHLASAN UNTUK AGAM...SEMUA NYA BERLANDASKAN NAFSU SERAKAH DAN JAHAT TOK-TOK LEBAI PAS........AYUH TINGGALKAN PERJUANGAN YANG GILA DAN SIA-SIA INI...AYUH

    BalasPadam
  2. SOKONG 100% KENYATAAN MAMAT KB DI ATAS...
    PAS ADALAH PERTUBUHAN POLITIK YANG SAHIH SESAT DENGAN FATWA2 YANG MENYALAHI AJARAN DAN MELAYANI BURUK TERHADAP SAUDARA SEBANGSA DAN SEAGAMA DENGANNYA DAN MENGANGKAT PEMIMPIN KAFIR HARBI SEBAGAI NAKHODA PERJUANGAN..
    MASALAHNYA PENYOKONG TEGAR MEREKA SUDAH DITUTUP PINTU HATI HATTA MATA DAN TELINGA MEREKA KPD KEBENARAN..JIKA DIBERI ANTARA DAGING PANGGANG DAN TAIK, MAKA TETAP DIPILIH TAIK SEBAGAI MAKANAN MEREKA..

    BalasPadam
  3. memang lakhnat lah sekalian pemimpin pas yang munafiq yang sanggup menggadai maruah bangsa dan agama demi sesuap undi kaum kafir...

    lakhnatlah kau wahai pencacai najis tua n.ajis yang kian terselah rupanya yang sebenarnya iaitu wakil dajal diakhir zaman..

    Ya Allah...selamatkanlah umat Islam dibumi Malaysia ini..dan Kau jauhilah kami dari fitnah golongan fasik dan munafik ini yang cuba mengaburi mata umat Islam dengan ayat2 Quran dan Hadis mengikut acuan mereka itu...AMIN!!!

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online