BREAKING NEWS

Anwar tak boleh ke mahkamah hari ini... Dia sakit pinggang....


Gua harap Anwar sihat walafiat hari ni untuk teruskan perbicaraan kes liwat dia di Mahkamah.. Jangan pulak tiba-tiba pelbagai penyakit pulak serang dia hari ni...

Drama King ni bukan boleh percaya sangat.. Macam-macam helah dia untuk tangguhkan lagi perbicaraan mahkamah yang mungkin dia buat..

Gua sarankan pihak PDRM pun bagi kawalan ketat sikit kat dia nanti.. Manalah tau takut-takut dia lari menyuruk di Kedutaan Turki..

Apapun.., selamat menjalani perbicaraan buat Papa Jahat... Anwar..., Are U ok? Hahahahaha...




SELEPAS menunggu hampir tiga bulan, rakyat negara ini akhirnya berpeluang mendengar keterangan bela diri Datuk Seri Anwar Ibrahim mulai esok berhubung pertuduhan liwat yang dihadapinya di Mahkamah Tinggi di sini.

Antara yang bakal menarik perhatian adalah cara barisan pembelaan mematahkan isu kehadiran asid deoksiribonukleik (DNA) Lelaki Y atau Anwar di bahagian rektum (salur dubur) dan permukaan dubur bekas pembantu peribadi Ketua Pembangkang itu, Mohd. Saiful Bukhari Azlan.

Turut menjadi perhatian adalah sama ada barisan pembelaan yang diketuai peguam bela, Karpal Singh akan memanggil Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak dan isteri beliau, Datin Seri Rosmah Mansor serta bekas Ketua Polis Negara, Tan Sri Musa Hassan sebagai saksi-saksi mereka pada perbicaraan tersebut.

Namun, apa yang lebih menarik ialah sama ada Ahli Parlimen Permatang Pauh itu akan menjadi saksi pembelaan pertama dan memilih untuk memberi keterangan dari kandang saksi yang akan 'membolehkan' dirinya disoal balas oleh pihak pendakwaan.

Selain daripada pilihan ini, Anwar boleh memilih sama ada memberi keterangan dari kandang tertuduh atau berdiam diri; dua pilihan yang menghalang pihak pendakwaan yang diketuai Peguam Cara Negara II, Datuk Mohd. Yusof Zainal Abiden daripada menyoal balas dirinya. -Utusan



Catat Ulasan

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online