BREAKING NEWS

Video TERKINI yang bakal buat Anwar dan penjilatnya meroyan...


Kalau video dokumentari Joe Bedul untuk defend Anwar dikatakan menelan kos sebanyak RM150K, memang tak berbaloi langsung sebab majoriti besar rakyat tak percaya dengan apa yang Joe Bedul tu kata..

Dan RM150K tu memang merugikan PKR kerana khabarnya ia menggunakan duit parti. Padahal, China Doll yang jadi pasangan kepada Anwar dalam video seks tu hanya diupah sebanyak RM2K saja..

Kenapa rakyat tak percaya cakap Johari Abdul walaupun dia dah berusaha make-up di Thailand supaya nampak serupa dengan P.Ramlee?

Sebabnya ialah, rakyat nak tau sama ada betul ke ada teknik make-up yang boleh ubah wajah pelakon jadi macam Anwar...

So, kalau Joe Bedul tu betul-betul nak yakinkan rakyat bahawa pelaku dalam video tu bukan Anwar, dia sepatutnya make-up supaya serupa dengan Anwar..., bukannya P.Ramlee..

Jadi sekarang ni Johari Abdul makin menjatuhkan imej Anwar dengan dokumentari bangangnya dan membuatkan rakyat semakin yakin bahawa dalam video tu memang Anwar Ibrahim.

Sekarang ni ada video baru mengenai Anwar yang KANTOI main pelacur China Doll.. Kita tunggu apa pulak yang Joe Bedul nak buat lepas ni? Layannnn....


Catat Ulasan

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online