BREAKING NEWS

Topi KOMUNIS berlogo BERSIH..


Kalau betullah puak-puak Pakatan berani pakai topi KOMUNIS berlogo BERSIH macam gambar tu, memang patut je dorang ditembak oleh Brader ATM kita pada perhimpunan Haram 9hb nanti..

Gua rasa, kalau Polis tak cegah dan tangkap awal-awal aktivis-aktivis Parti Sosialis Malaysia (PSM) kat Tol Sg Dua Penang hari tu, tak mustahil benda-benda macam ni akan diedarkan untuk puak-puak dorang pakai..


Korang cuba bayangkan.., kalau dorang dah berani cetak baju berlambangkan gambar Rashid Maidin dan tertulis "Kesatria Rashid Maidin dan Kesatria Chin Peng".., apa sangatlah nak diherankan dengan topi komunis tu kann..

Yang ni lah ramai tak tahu merupakan dalang sebenar di belakang perhimpunan BERSIH.. Dulu komunis cuba nak rampas negara melalui penentangan bersenjata.., tapi sekarang ni dorang cuba cara baru iaitu nak gulingkan kerajaan melalui Politik..


So.., melayu-melayu Pakatan kena buka mata sikit dan ambil tahu apa sebenarnya matlamat yang terselindung disebalik Perhimpunan Haram BERSIH..

Jangan main sondol je ikut kafir Ambiga tu serupa macam babi tongok nampak selut..

Prajurit-prajurit kita dulu sanggup berkorban dan terkorban lawan komunis dalam hutan untuk bagi negara aman.., jangan kita pulak jadi bangang bagi ruang untuk anasir-anasir KOMUNIS ni menyusup balik masuk ke dalam masyarakat..

Catat Ulasan

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online