BREAKING NEWS

TERKINI!!! Polis SERBU Hotel-hotel di sekitar KL..


Gua dapat info dari sumber-sumber gua tadi, hotel-hotel murah di sekitar KL semuanya dah penuh dengan para penyokong BERSIH khususnya yang datang dari Pantai Timur..

Kawasan sekitar 5km dari Stadium Merdeka pun dah penuh dengan mat-mat Kelantan dan juga penyokong-penyokong PAS..

Tak tahulah kat mana dorang tidur tapi ramai diantara dorang diberitakan tidur di Masjid dan juga dalam kereta bagi yang datang dengan kenderaan sendiri..

Semua dorang ni datang khas bagi memenuhi arahan kafir Ambiga untuk "menghuru-harakan" negara besok..

Dan sekarang ni, Polis sedang melakukan gerak gempur terhadap semua Hotel di sekitar KL bagi memBERSIHkan ibunegara dari anasir-anasir keji Pakatan..

Gua nak bagitau sahabat-sahabat gua didalam PDRM.., info mengatakan puak-puak BERSIH ni akan keluar dari tempat persembunyian masing-masing seawal jam 10 pagi besok..

Dorang diarahkan supaya berkumpul di Masjid Kampung Baru, Masjid Jamek dan juga Masjid Negara bagi sessi taklimat sebelum bergerak ke Istana Negara..

Puak-puak ni kononnya telah diberi jaminan keselamatan dan akan dipantau oleh 170 orang peguam yang diupah oleh pemimpin tertinggi Pakatan..

Yang bestnya, dorang ni semua menggelarkan diri dorang sendiri sebagai Mujahid dan akan "berjihad" memBERSIHkan kezaliman kerajaan Malaysia besok... Macam HARAM !!!!

Gua harap sahabat-sahabat gua dalam PDRM atau ATM jangan bagi muka langsung pada puak-puak pengkhianat tu semua.. Tunjukkan pada dorang betapa tingginya langit di Malaysia ni!!!

2 ulasan :

  1. Sekarang ini Kelantan dah banyak duit, hasil tanah sudah rakyat bayar. Bolehlah MBnya dan exconya keluar negara, suruh rakyatnya berjihad di KL bersama Ambiga dan Mat Sabu. Padan dah tu.

    Bila lagi nak gi makan angin, tebus kata-kata mengarut tu. Lepas PRU 13 ni, habislah.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online