BREAKING NEWS

HOT!!! Lihatlah provokasi CINA terhadap Polis di Petaling Street..


Korang tengok dan nilaikan sendiri macam mana CINA ni buat provokasi terhadap Polis yang bertugas jaga ketenteraman awam di Petaling Street, KL.

Cina ni sanggup terbang dari Sarawak semata-mata nak tunjukkan samseng dia dan buat negara ni macam tak ada undang-undang..

Dia suka-suka je melalak di Petaling Street tu dan usung sepanduk yang pertikaikan tangkapan terhadap aktivis BERSIH.. Bila Polis datang, dia tak mengaku pulak yang dia buat salah.. Macam Haram!!!


Dan korang tengok sendiri dalam video kat bawah tu, macam mana CINA kurang ajar ni menganggu tugas Polis dan tak bagi kerjasama semasa dia ditahan..

Dorang semua ni memang dah melampau.. Dorang dah mula berani permainkan undang-undang dan buat provokasi terhadap penguatkuasa..

Bila kena tangkap, mulalah tuduh Polis tak adil dan juga zalim terhadap rakyat..

Memang celaka sungguh puak-puak kafir ni semua... Memang benarlah puak-puak kafir ni pandai bermuka-muka.. Dan tak sepatutnya kita bagi muka pada dorang semua!!



Sekarang ni sapa sebenarnya yang biaDAP? Sapa sebenarnya yang mula-mula tunjuk perangai kurang ajar? Nasib baik gua bukan Polis yang bertugas tu.., kalau tak, mesti apek langsi tu dah makan TAR!!!

16 ulasan :

  1. inilah jadinya.jika berbuat baik pada kaum yg ada agenda tersembunyi.

    BalasPadam
  2. ahli politik berlakon didepan ramai utk nagih simpati. Dasar penagih

    BalasPadam
  3. aku nak tau nama jurugambar cina yg mcm lelaki dok round ambil gambar tu apa nama?

    BalasPadam
  4. Si apek yang tak sedar diri nie...kalau kena satu kali lempang...mulut dia pasti berut dan jadi bisu. Begini lah jadi nya kalau beri muka sangat pada bekas2 *komunis* yang mata sepet.

    BalasPadam
  5. apa punya polis daa, janji lain buat lain..

    BalasPadam
  6. Bab nak provokasi orang haram jadah ni la juaranye,lepas tu salahkan orang...kimak tul bangsa ni..heiii...menyirap betul la...kimak bapak dia..tanya salah lagi..mengaku rakyat Malaysia,sayang malaysia,cinta malaysia konon...dah nak mampus cakap bahasa malaysia tak reti..rakyat malaysia kimak apa cam ni

    BalasPadam
  7. Bukan setakat makan tar jer..tapak kasut pun lekat kat mulut makan babi tu

    BalasPadam
  8. terus terang aku katakan,aku sebak dan dlm hati aku menanggis teresak-esak bila tgok bangsa kita diperlakukan begini. Kenpalah,polis tu melayan sgt cina sial tu sehingga lebih rmai org dtg berhipun kat situ. ya Allah,ya Allah,ya Allah selamtkanlah bumimu ini dan terpeliharan agamamu.

    BalasPadam
  9. Brader polis tu tak salah..ringkas padat dari aku.. Cina BANGSAT!!!

    BalasPadam
  10. kepada orang2 yang selalu sangat cari salah polis ni...cuba bayangkan korang yang duduk di tempat polis tu...ni baru sikit..ingat lagi tak provokasi pompuan kimak conteng buku saman polis?..renungkah lah..polis ni manusia jugak

    BalasPadam
  11. apek ohhh apek ..tausah gado2.....kasi belajar ckp melayu dulu la.........mcm kimak je cina mabuk ni

    BalasPadam
  12. Acapkali, kita hanya sedar setelah terantuk.

    BalasPadam
  13. kesian polis tu. sabar betul. kalau kat negara lain mampos apek sial tu

    BalasPadam
  14. Memang sedih POLIS diperlakukan begitu...Ramai daripada kita yang sedang tidur nyenyak sekarang tapi kasihan POLIS yang majoritynya bangsa Melayu bersengkang mata menjaga ketenteraman AWAM. Sama2 kita berdoa moga Allah memberi berkat dan perlindungan kepada PDRM dan ATM. Bersatulah bangsaku demi mempertahankan agama, bangsa dan negara.Ya. ALLAH lindungilah kami dari penghianat bangsa dan dan agama.

    BalasPadam
  15. Mulai hari ni mana cina yang cari pasal dengan aku akan bunuh sahaja puki mak lu cina babi...kepada orng melayu aku nasihatkan jangan bila barang kat petaling street ni sebab semua cina kat semua komunis pengkianat msia..kepada orang cina awas...mulai sangat ini juga aku putus hubunga muhibah dengan semua borang cina di Msia..ini kepada rakan-rakan cina aku kenal minta maaf terpaksa buat mcm kerana kau orang dah tak mengenang budi kau orang hanya pendatang sahaja kat MSia...kepada apek kalau gua jumpa sama lu siap kau elok kau duduk dalam lokap sampai mati .

    BalasPadam
  16. kalau aku da lama apek ni makan tar

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online