BREAKING NEWS

Pengawal peribadi Anwar buat report Polis..


Elleeehhh... Cedera jatuh longkang dikatakan cedera kena tembak dengan FRU konon... Mana bukti kena tembak? Ada rakaman Video tak? Ada saksi?

Yang Anwar berlakon cedera macam nak mampus tu tak nak buat report sekali ke?

Kalau tengok gambar, bukan main lagi teruk cedera Anwar kalau nak banding dengan si Fayyadh tu.. Siap pakai pendakap leher lagi selama seminggu..


Nak wayang pun agak-agak laa.. Kalau betul kena tembak dengan FRU, maunya bersepai muka lu tu beb.. Ni setakat calar sikit jee pun dah nak bising.. Blah laa...

Hanya orang bodoh je yang percaya dengan lakonan puak-puak tolol tu semua..


Pengawal peribadi Datuk Seri Anwar Ibrahim, Fayyadh Afiq Al Bakqry membuat laporan polis di Ibu Pejabat Polis Dang Wangi di sini hari ini, berhubung serangan pasukan polis terhadapnya pada himpunan Bersih 9 Julai lalu.

Peguam, N Surendran menunjukkan imbasan kecederaan yang dialami pada tulang pipi Fayyadh akibat serangan kanister gas 9 Julai lalu.

Beliau ditemani peguam dari Lawyers For Liberty (LFL), Fadiah Nadwa Fikri dan N Surendran.

Turut hadir, Pengarah Biro Guaman KEADILAN, Latheefa Koya dan Ahli Parlimen Subang, Sivarasa Rasiah.

Fayyadh cedera teruk di muka apabila hampir keseluruhan tulang pipi kirinya nya retak akibat tembakan kanister yang dilepaskan tepat ke arahnya pada himpunan itu.

Beliau sebelum ini mendakwa pembedil pemedih mata dilepaskan menghala ke arah Anwar dalam jarak beberapa puluh meter daripada tempat mereka berdiri.

Menurutnya, anggota polis menghalakan pembedil itu tepat ke arah kepala Anwar dan bukan menghala ke atas seperti yang sepatutnya dilakukan.

Beliau terkena tembakan itu sewaktu memegang tangan Anwar untuk memaksanya berundur supaya tidak terkena tembakan kanister gas tersebut.

Fayyadh mula berkhidmat dengan Anwar semasa Ketua Pembangkang itu bertanding di kerusi Parlimen Permatang Pauh pada 2008.




4 ulasan :

  1. Tentu Anuwar yang suruh buat laporan palsu tu...sama juga macam Akuan Bersumpah palsu yang selalu dia arahkan sebelum ni..termasuk laporan polis palsu penafian kes video seks..tau je lah perangai BABI memang macam tu..hanya yang sewaktu dengan BABI je yang percaya..

    BalasPadam
  2. sabar .. sabar
    rakaman kejadian rasanya akan dikeluarkan pada umum minggu ni
    bukan stakat Anwar jatuh tersembam jer ... tapi semua sekali yang terbabit ...
    .... so ada yang dah mula menabung ..... ???

    muahahahahahahahahahahahahahahaha

    BalasPadam
  3. aku dah naik muak dengan puak-puak yang dah minum air kencing anwar ni. sanggup menipu, berbohong dan mcm2 lagi kerana nak selamatkan anwar dan terus menjahanamkan negara ini. Tak tau lah puak2 di sebelah sana tu mesti percaya punya kerana anwar tu kiblat mereka.

    BalasPadam
  4. kalau dah balaci anwar tak kemana pun..ketua penderhaka suruh buat kena la buat dpt duit yang penting dpt burukkan polis silap haribulan ko yang kantoi masuk penjara.adakah anwar akan tolong ko kuar penjara..jangan jadi pak turut kepada orang gila kuasa nie,biar miskin harta jgn miskin maruah

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online