BREAKING NEWS

Senjata BUATAN MALAYSIA untuk kegunaan FRU dan PDRM..


Susulan dakwaan PKR yang kononnya FRU dan PDRM guna kanister pemedih mata dari Israel, gua ingin buat cadangan supaya FRU dan PDRM gunakan barangan buatan Malaysia didalam menangani tunjuk perasaan haram di masa depan..

Gua tak nak dicop sebagai hanya tahu kritik je.. Sebab tu lah gua nak bagi solution ni buat pihak berkuasa negara.

Dan gua yakin, senjata ni memang efektif dan juga menjimatkan kos..

1- Kalau sebelum ni PDRM gunakan air kimia untuk suraikan penunjuk perasaan.., gua cadangkan lepas ni PDRM bolehlah gunakan air cili ataupun air kumbahan Indah Water.. Mesti kesan dia lagi power dari air kimia beb... Yang penting, bukannya buatan Israel...



2- Ada puak-puak Pakatan bising sebab PDRM dan FRU takutkan rakyat bila bawak senjata berat di dalam tugasan dorang.. Jadi lepas ni FRU dan PDRM bolehlah pakai senjata buatan Malaysia kat bawah ni.. Mesti mesra rakyat dan tak menimbulkan ketakutan..




3- Dan untuk gantikan asap pemedih mata yang biasa FRU dan PDRM gunakan, gua cadangkan pihak terbabit pakai je sumber asli yang banyak terdapat dalam negara.. So..., pakailah sabut kelapa untuk halau penunjuk-penunjuk perasaan tu semua.. Asap dia pun pedih mata jugak apa...

Dan yang paling penting...., bukannya buatan Israel sebab kat tempat dorang mana ada pokok kelapa...


4- Dan last sekali..., sebagai senjata terakhir kalau puak-puak penunjuk perasaan tu tak mau jugak bersurai dan berkeras nak berhimpun jugak..., gua suka nak bagi satu "secret weapon" untuk FRU dan PDRM..

Sepanjang pengamatan gua.., kebanyakan penunjuk perasaan adalah dari bangsa melayu dan beragama Islam.. Jadi.., apa kata pihak berwajib bawak satu trak "secret weapon" ni dan lepaskan kat tengah-tengah perhimpunan haram tu..

Confirm berselerak puak-puak penganut Pakatan tu lari tak hengat dunia punya... Dorang nak sangat buat perhimpunan haram.., so kita bagi kat dorang yang REAL punya HARAM...



Amacam? Ok tak cadangan gua? Latheefa Koya dan Shuhaimi Shafiee mesti setuju banget nih... Hahahahaha....

9 ulasan :

  1. Kelas cadangan Tuan MPP. Amat bernas dan boleh dilaksanakan SEGERA-MERTA... ha ha ha...

    BalasPadam
  2. YANG LAST TU AMAT MANTAP. TP..NATI DIA ORG BUAT BBQ KAT ATAS JALANRAYA MCM PULAK? NATI PORK NIK KATA "TAK PO,HALAL KALU MASA DARURAT"..

    BalasPadam
  3. Lagi hebat semburan Air daun Ketum stim giler....

    BalasPadam
  4. Aku sentuju 100%. Bentang dalam Parliment. Takbirrrr......

    BalasPadam
  5. Aku setuju 100%. Bentang dalam Parlimen, mesti sokong. Takbir....

    BalasPadam
  6. haha ...
    sedangkan ngentot china doll dan tibai bini orang pun pakatan boleh halalkan bro..

    hang bagi babi syok, depa pi sembelih pulak jadi halal bro.

    BalasPadam
  7. masaalah nyer fru tak cukup anggota nak kendalikan senjata sulit terakir tu...halammmm.

    BalasPadam
  8. wakakaka comfom mencarut carut hj hadi bila nampak senjata terakhir tu kekekeke..

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online