BREAKING NEWS

PAS berikrar akan TUNTUT BELA kematian kafir TBH....


Gua pelik betul dengan gaya politik PAS sekarang ni.. Makin merapu dan makin tak masuk akal..

Yang paling baru gua dengar, Husam Musa akan tetap TUNTUT KEADILAN bagi kematian Teoh Beng Hock sebab PAS tak boleh terima keputusan Suruhanjaya Diraja..

Dulu bukan main dorang suruh tubuhkan Suruhanjaya Diraja yang kononnya lebih adil dari Mahkamah di Malaysia.. Tapi bila keluar result, tak boleh terima pulak... Mangkuk hayun betul!!


Dan lagi satu.., apa kejadahnya PAS sibuk nak pertahankan kematian kafir DAP tu? Dia bukannya ahli PAS pun.. Dan dia bukannya ada pertalian darah dengan mana-mana pemimpin PAS termasuklah Husam..

So.., gua rasa daripada Husam meroyan nak TUNTUT BELA keatas kematian cina kafir tu, adalah lebih baik kalau Husam dan regim PAS di Kelantan jaga kebajikan hidup bangsa melayu di negeri tu..

Husam kena ingat..., rakyat Kelantan nun nak dapat air bersih pun susah.. Nak kerja cari duit pun terpaksa berhijrah ke negeri lain..

Apa yang Husam, Pok Nik, Amar, Takiyyudin dan lain-lain buat selama 20 tahun lebih kat situ? Goyang telor dan kaut duit balak je ke?

Sekarang ni sibuk nak tunjuk baik dengan jaga kebajikan kafir yang mati bunuh diri pulak...

Sudah-sudah lah tu Husam oiii... Pergilah buat kerja yang diamanahkan oleh rakyat.. Jangan asyik nak berpolitik 24jam sebab ramai yang dah meluat...

8 ulasan :

  1. wajah2 melayu bodoh kat atas ni rupa2nya pembela seorang yg bunuh diri?

    bertaubat la oooi

    BalasPadam
  2. Tak de hajat ke nak bela kematian Arwah Datuk Sosilawati, saudara semuslim?
    Al Fatihah buat arwah.

    BalasPadam
  3. Jgn lupa tuntut bela kematian adik yg mati di Taska Perlis (dibwh kelolaan PASial)....mati katak budak tu..

    Berok2 PASial...sampai skrg masih dok diam...xnak komen pasal tue.....nmpk sgt kemaruk dgn bangsa cina kafir harbi....

    BalasPadam
  4. hai pelik pelik. melayu bangga jadi cina. buat malu bangsa melayu aja

    BalasPadam
  5. Orang tu berzina sampai ada anak. Nak sokong gak?

    TBH - patut sebat 100 kali sbb berzina

    Altantuya - patut direjam sampai mati sbb berzina (dah kawin)

    BalasPadam
  6. pas pun takde berbunyi bila saudara seislam di Palestin kena bunuh..dorang ni cuma sibuk jaga isi perut sendiri je.macam ni punya perangaipun masih nak mengaku diri tu pejuang islam?

    BalasPadam
  7. TAKDE PULAK ORG2 DLM GAMBAR KAT ATAS TU BUAT MCM TU DGN KEMATIAN ORG2 MELAYU ISLAM YE? BERAPA KENA BAYAR WAHAI PAKCIK, AKAK DAN ADIK?

    BalasPadam
  8. Selepas kematian TBH banyak banner digantung sekitar Shah Alam dengan logo PAS " Keadilan untuk Teoh Beng Hock". Sekarang bila dah tau DAP menipu dan rasuah kenapa tidak pula gantung "Keadilan untuk kontraktor Melayu". Pelik kita melihat sikap pemimpin Islam PAS (YB Nizar Jamaludin) dan PKR (YB Rodziah Ismail) sanggup pegang lilin untuk kematian puak kafir. Anwar dan Azmin tunduk 7 kali depan mayat TBH. Mereka lebih menjaga hati dan kepentingan bukan Islam.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online