BREAKING NEWS

PANAS!!! Harimau Malaya TEWAS sebab PROTES???


Hari ni gua banyak meranjau ke kandang lembu-lembu siber Pakatan.. Tajuk yang paling hot bagi dorang ialah pasal Team Harimau Malaya kalah kepada Geng Singa Pondan..

Gua sebenarnya malas nak ulas pasal bola semalam sebab gua memang jaki bila Datuk K taknak rombak dia punya first eleven masa lawan di Kota Singa hari tu..

Tapi memandangkan puak-puak Pakatan cuba mempolitikkan cerita bola ni, gua pun teringin jugak nak memeriahkan keadaan..

Banyak dari blogger Pakatan kata Malaysia kalah sebab pakai baju BIRU BN.. Dan ada pulak yang lagi ekstrem bila kata Najib yang arahkan pemain Harimau Malaya JANGAN pakai baju kuning sebab takutkan BERSIH..

Ada jugak yang kata Team Malaysia kalah sebab diterajui oleh pemimpin UMNO.. Habis yang Anuar Musa yang lead Kelantan FC tu pemimpin JKKK kampung ke baii?

Memang tak boleh blah langsung mentaliti puak-puak siber Pakatan tu kann.. Patutlah readers dorang semuanya jadi bengap tak boleh berfikir..

Gua sebenarnya tertarik dengan komen Kadir Jasin dalam blog dia.. Pakcik tu kata, nasib baik Malaysia tak menang.., kalau tak nanti ada pulak politician umumkan cuti untuk cari mileage politik..

Gua tak tahulah Kadir Jasin tu perli sapa? Nak kata dia perli Najib, Nik Aziz pun sokong team Malaysia menang jugak semalam. Mungkin pakcik tu perli keduanya.., tak pun.., mungkin Kadir Jasin nak bagitau yang dia sokong team Singapore kot?

Macam mana pun, gua rasa puak-puak siber Pakatan tak cukup pandai dan cerdik untuk sensasikan isu.. Setakat kata Malaysia kalah sebab pakai baju BN.., apa ada hal beb..

Kalau gua jadi dorang.., gua akan tulis macam ni...

Pasukan Harimau Malaya Tewas Kepada Singapura Kerana Protes dari Para Pemain Terhadap Polis Yang Melanggar Mat Sabu Dengan Pajero Yang Telah Diubah Suai Oleh UMNO menjadi Waja”..

Itu baru gempak beb... Tambah pulak kalau yang tulis tu adalah blogger MiloAuww.., ikon kebanggaan seluruh kem siber Pakatan.. Memang kecoh giler jadinya...

MalaysiaKini dan HaraMkah pulak patutnya kasi spin kata...

Team Malaysia KALAH sebab Hishamuddin Menteri KDN tu turun padang untuk pantau sapa yang pakai baju KUNING.

Perghhh.., mesti meletop satu negara beb..

Itu baru sensasi namanya.. Kalau setakat kecoh team bola kalah pasal tak pakai jersi KUNING.., tu gua dah boleh predict dah beb... Hahahahaha..

4 ulasan :

  1. hahahahahaha

    gua tergelak je sorang2 bace pos lu neh

    pakatan haram ni mmg pukimak haram jadah

    itu pun ley jadi point ka,bengap nak mampuih

    BalasPadam
  2. Salam Bro. Tajuk tu tak best. Patutnya Harimau Malaya sengaja kalah sebab benci pada BERSHIT.

    BalasPadam
  3. Kadir Jasin..aku respek dengan dia..betul apa yang dia cakap..baru menang bola dah umum cuti..kecoh betul.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online