BREAKING NEWS

PANAS!!! Anwar Ibrahim dalang DISEBALIK demonstrasi KOMTAR Penang.



Apa tujuan Anwar dan Pakatan menggerakkan perhimpunan HARAM BERSIH? Dorang tu memang nak negara huru-hara dan kerajaan Najib dilihat tak mampu mentadbir negara dengan baik..

Anwar sebenarnya nak sangat negara jadi kacau bilau.. Dia nak rakyat rasa tak selamat dibawah pemerintahan Najib.. Dan Anwar juga mau rakyat rasa Najib tak mampu nak berikan keamanan pada dorang.. Itu semua akan buat imej Najib teruk..

Semua tu adalah perancangan licik manusia busuk bernama Anwar Ibrahim.. Perhimpunan haram BERSIH kali ni pulak adalah talian hayat Anwar untuk realisasikan semua niat keji dia tu..

Anwar tau dan sedar.., bila rakyat marah dan tak puas hati.., senanglah dia nak cucuk jarum pembohongan dia macam sebelum PRU12 dulu.. Masa tu lah dia akan ambil kesempatan nak jalankan agenda dia untuk jatuhkan kerajaan..

Korang mesti ingat macam mana Anwar provoke rakyat yang marahkan Pak Lah Badawi sebab harga minyak naik gila babi masa tu.. Dan sekarang ni Anwar akan buat benda yang sama untuk api-apikan rakyat disebalik kekacauan yang bakal timbul.. Anwar ni cerdik baii.. Dia dulu pemimpin besar dalam UMNO..

Dan kita kena ingat.., Anwar memang berniat supaya rakyat buat demonstrasi jalanraya tak kira apapun sebabnya.. Sebab itu dia betul-betul nakkan rusuhan BERSIH 2.0 tu diadakan jugak walaupun ramai yang luahkan rasa tak puas hati tentang perhimpunan tu..

Tapi sekarang ni Spy yakin Anwar tengah gelak besar di rumah bila tengok ada puak-puak yang lagi tak cerdik dari puak jumud BERSIH..

Dorang tu tak perlu disuruh oleh Mat Sabu atau di arah oleh Ambiga.., tapi dorang sukarela buat perkara yang sama macam kehendak Anwar.. Dorang tu semua tengah menyenangkan lagi kerja-kerja Anwar untuk burukkan imej Perdana Menteri..

Pasal ni lah Spy syak Anwar Ibrahim mempunyai pengaruh dibelakang demonstrasi HARAM di KOMTAR semalam dan perhimpunan-perhimpunan HARAM seterusnya yang bakal berlaku.. Spy dapat tau demo di Penang tu bukannya yang terakhir..

Tambah-tambah pulak yang jadi kepala demo tu adalah bekas orang kuat Anwar.. Lagi kuatlah syak Spy... Kalau dulu dorang tu pernah maki hamun pemimpin-pemimpin kerajaan tak ingat dunia.., boleh ke kita percaya pada dorang 100% ?

Dan bila bercerita bab ni.., Spy terfikir juga kenapa Beruk Google tu sibuk sangat nak ikut berdemo 9 Julai untuk lawan perhimpunan haram BERSIH?

Blogger tersohor Parpukari selalu kata Beruk Kitol tu merupakan balaci Anwar dan Trojan Horse dalam UMNO.. So tak mustahil dia sedang jalankan perintah Anwar untuk hancurkan imej Najib dengan ikut serta buat demonstrasi bagi menjamin huru hara bakal berlaku..

Jadi.., buat masa sekarang ni.., Anwar sedang bergumbira pasal agenda dia nak buat negara kacau bilau berjalan lebih awal dari yang dia plan.. Mungkin dia tengah plan pulak macam mana nak burukkan imej kerajaan di mata luar dengan kekecohan yang timbul..

Bila fikir macam ni.., Spy rasa Najib dah buat sikit silap sebab tak buang anasir-anasir Anwar dan Paklah didalam barisan kabinet dia masa mula-mula dia pegang jawatan PM dulu.. Sekarang ni.., puak-puak tu lah yang akan hancurkan dia..

Inilah yang apa yang Spy nampak dan Spy rasa.. Walaupun pahit.., kena telan jugak baii.. Sebab yang pahit tu selalunya ubat.., dan yang manis tu banyak bawak mudarat..


# Api mana boleh lawan dengan api baii.. Panggil je BOMBA kan senang...



Sumber MyKMU

1 ulasan :

  1. betul tu..yang bodoh yang jadi anjing yang jadi babi nanti adalah orang melayu..semuanya sebab bodoh melantun lantun.

    hal penang tu nanti settlelah masa pilihanraya..yang dulupun bagi undi kat cina dap tu buat apa..

    kalau nak dikira undi orang cina saja takkan boleh bagi dap menang masa tu..yang bagi memang mesti undi melayu juga.

    sekarang tanggunglah sendiri.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online