BREAKING NEWS

Najib percaya pada BOMOH??


Secara sinis Timbalan Presiden KEADILAN, Azmin Ali berkata, tarikh Pilihan Raya Umum (PRU) di Malaysia berbeza dengan negara lain kerana ia ditentukan ‘bomoh’ Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak.

“Bagaimana tarikh pilihan raya di tentukan oleh bomoh, ini demokrasi apa? Kita (pembangkang) hanya diberi tempoh seminggu untuk berkempen.

“Hanya tiga orang yang tahu tarikh PRU ke-13, yang pertama (Datin Seri) Rosmah (Mansor), (Datuk Seri) Najib (Razak) dan ketiga mungkin bomoh Najib,” katanya semasa melancarkan jentera pilihan raya Cabang Tuaran.

Tarikh pilihan raya sebelum ini sering menjadi isu yang ditimbulkan Pakatan Rakyat memandangkan ia hanya ditentukan oleh seorang individu iaitu perdana menteri.

Berbeza di negara maju yang lain, tarikh pilihan raya kebiasaanya diumumkan lebih awal beberapa bulan oleh parti pemerintah, sebagai persiapan kepada parti-parti politik bertanding.

Azmin turut menyelar kenyataan Najib kononnya pembangkang diberi peluang berceramah setiap malam tetapi pada masa sama menafikan hak parti itu memperkenalkan dasar Buku Jingga di media arus perdana.

“Tetapi Najib memberitahu beberapa hari lalu, kenyataan yang kita tidak pernah dengan sebelum ini, bahawa pembangkang berkempen setiap malam ceramah.



p/s: Kenapa Azmin tak pergi tanya Boss dia pasal tarikh pilihanraya tu? Boss dia pun bomoh jugak apaaa.... BOMOH CHINA DOLL... Hahahaha....

2 ulasan :

  1. Lelaki bergelar Suami Dayus bersuara lagi. Nak tunjuk Hero apa barang Azmin Ali ni. Bini kena kongsi pun masih nak tunjuk Hero??? Buang masa aja kau Azmin Ali. Kenyataan dari adik kau sendiri, darah daging kau bukannya orang lain.

    BalasPadam
  2. pelik kan PKR ni?
    suspek peliwat dan penzina jadi anugerah tuhan
    si dayus pulak dijadikan pemimpin

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online