BREAKING NEWS

Mamat Khalid patut saman Anwar dan Mat Sabu...


Susah benar kalau nak tengok dua pemimpin tu nak duduk bersama.. Walaupun muka dorang berdua tu tak sama, tapi pemimpin yang Paling "BERSIH" dari maksiat dan tipu daya..

Siapa tak kenal Mat Sabu..? Dan mustahil korang tak kenal Anwar Ibrahim.. Banyak persamaan dorang berdua ni beb.., Sorang main dengan bini orang, sorang lagi kantoi semasa tengah main dengan amoi.

Salute lah pada puak-puak yang percaya pada Anwar.. Dorang tu semua sebenarnya dah melakonkan watak politik dorang dengan baik

Cuba tengok..., 2-3 hari lepas bila Anwar cakap Polis nak cederakan dia dan doktor bimbang pasal sakit tulang belakang dengan sakit tengkuk nya.

Persoalannya..., mana ada orang yang sakit macam tu boleh keluar dari hospital. Lepas tu.. selamba kodok  je boleh jalan-jalan cari amoi makan sampai ke Penang.

Semua ni hanya wayang je beb.. Anwar dan Mat Sabu dah "rompak" idea Mamat Khalid didalam filem Zombie Kg Pisang..

Untuk cari glamer, Mat Sabu dan Anwar sanggup buat apa saja.. Apalah sangat dosa menipu dan membohong rakyat berbanding dengan khalwat bini orang dan main depan belakang kannn....?

Catat Ulasan

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online