BREAKING NEWS

Kumpulan pelajar MELAYU TOLOL di Mesir...



Gua amat yakin.., mak bapak pelajar-pelajar melayu di Mesir ni mesti ingat anak dorang tengah cari ilmu dan belajar bersungguh-sungguh di situ.. Rupanya, yang sebaliknya berlaku..

Dorang bukan belajar nak jadi manusia.., tapi dorang belajar nak jadi pengkhianat negara apabila bersekongkol dengan Ambiga, pompuan keling yang nak menjatuhkan pemimpin Islam di Malaysia.

Apalah bangang sungguh budak-budak tu semua.. Mak bapak hantar pergi belajar.., kerajaan bagi bantuan pelajaran suruh cari ilmu yang berguna.., tapi dorang still merenyam nak join politik pembangkang..

Entah apa yang dorang suka sangat dengan pembangkang tu gua pun tak tau.. Mungkin hebat kot rasanya kalau jadi penyokong Anwar, Lim Kit Siang dan Nik Aziz..

Gua dapat tahu, puak-puak student ni lah yang berkeras sangat tak nak balik Malaysia masa rusuhan di Mesir hari tu.. Kononnya dorang nak JIHAD dan nak SYAHID di sana..

Tapi asyik menyorok dalam bilik 24jam pasal takut dengar bunyi pistol.., JIHAD kepala hangguk apa beb.. Nak SYAHID kejadah apa macam tu baii...

Dan dorang ni selalu kata.., kerajaan Malaysia sekarang ni ZALIM dan menindas rakyat.. Pasal tu lah dorang sanggup buat tunjuk perasaan di depan bangunan Kedutaan..

Gua pun heran dengan pemikiran dorang tu semua.. Apa sebenar yang dorang faham dengan maksud zalim tu? Kalau betullah pemimpin negara ni zalim.., mak bapak serta adik beradik dorang dah lama merana..

Dan kalau betul kerajaan Malaysia sekarang ni menindas rakyat.., alamat mati keringlah semua family dorang sebab kebulur tak cukup makan...

Memang bangang sungguh!!! Ingatkan hantar belajar jauh-jauh boleh jadi lebih cerdik.., rupanya puak-puak tu jadi makin tolol.. Kesiannnn...

11 ulasan :

  1. dorang ni anak puak pas.jenis yang pergi sendiri.bukan pelajar melayu islam malaysia.

    anak puak parti kafir bulan memang macam tu.mewarisi kebodohan dan sifat jihiliyah macam mak bapak dorang gak.

    BalasPadam
  2. MELAYU MUDAH LUPA , APA NAK JADI DGN HAMPA, MENGAJI TINGGI PUN TAK DAPAT FIKIAQ , JIKA JATUH KERAJAAN BN BARU PADAN DGN MUKA KITA SEMUA.

    BalasPadam
  3. org pas selalu kemesir
    waktu aku keNigeria dgn pesawat
    mesir airline-transit di mesir
    puak2 pas ramai kesana TERMASUK NIZA SIJANDA MB PERAK -demo ni naik economy-aku naik business sbb malas nak join mereka
    munkin ini cara bdakyak ahlul2 mereka ,,,beriburibu kilometre dgn satu tujuan utk menabur fitnah- perjalanan jauh tdk direstu allah
    ALLAH BUDAK2 SKRG BELAJA MANA COROK DUNIA MEMANG BANGANG

    BalasPadam
  4. Inilah segelentir manusia yang tidak kenal erti bersyukur. Pergi ke nagara orang dan kemudian membuat himpunan yang tidak sengaja memburukkan negara sendiri. Kalau berlaku rusuhan di Negara sendiri, siapa yang susah; emak bapak, sedara mara dan adik beradik mereka yang akan susah. Tak namap ke ini semua

    BalasPadam
  5. Belajar tinggi, tapi sayang senang dengar hasutan , tak dapat beza yang baik dan buruk.

    BalasPadam
  6. kenalpasti pelajar yg berdemo tu, tangkap sekali dgn bukti. Mane2 yg ada berkaitan dgn biasiswa/tajaan, TARIK BALIK!!! suh juak2 ni mengemis mintak duit kat pembangkang mereka tu!!! Pegi sana bukan nak belajar, tp mengabiskan duit NEGARA/RAKYAT!!!

    BalasPadam
  7. Kerajaan dok sibuk cari pelabur untuk hampa supaya dapat kerja nanti tapi hampa tak nampak semua ni,hampa dok shok dengar hasutan dan ceramah yang tak dak guna tu.Mengaji saja tinggi tak boleh fikir.

    BalasPadam
  8. tak nak komen banyak2..
    cukup sekadar kat2 ini:

    inilah akibatnya jika kerajaan terlalu lembik!

    BalasPadam
  9. Parti Islam Tang Baru4 Julai 2011 pada 10:06 PG

    apa nak susah-susah sangat...Kenal pasti dan tahan passport mereka supaya tak boleh balik ke Malaysia.Lagi pun wajib dibuang negara sebab melanggar perintah DYMM Yang Dipertuan Agung.

    BalasPadam
  10. KALAU KERAJAAN ZALIM, MESIR PUN HAMPA TAK BOLEH SAMPAI,ADA FAHAM?

    BalasPadam
  11. Parti Anak Setan

    Bapak Parti Anak Setan macam Nizar ni akan ajar anak anak setan supaya jadi setan , maka akan bercucu cicitlah anak anak setan dalam Parti Anak Setan

    Harap pihak kerajaan check agar tidak membiayai anak anak setan ni, kalau perlu tarik balik pasport mereka agar anak anak setan ni jadi mandul .

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online