BREAKING NEWS

KANTOI!!! Mat Sabu jatuh sendiri.., BUKAN DIREMPUH FRU..


Timbalan Presiden PAS Mohamad Sabu enggan mengulas kenyataan polis yang mendakwa beliau membuat tuduhan palsu bahawa kenderaan polis merempuh motosikal yang dinaikinya pada perhimpunan BERSIH 9 Julai lalu.

“Saya tidak mahu menjawab apa-apa… Tunggu kita saman di mahkamah,” katanya melalui satu kiriman SMS lewat petang ini.

Ditanya bila tindakan itu akan diambil, Mohamad menjawab: “Kena tanya peguam Hanipa Maidin”.

Polis hari ini tidak menolak kemungkinan mengambil tindakan ke atas Mohamad kerana didakwa membuat tuduhan palsu bahawa kenderaan polis merempuh motosikal yang dinaikinya

Pengarah Keselamatan Dalam Negeri dan Ketenteraman Awam Bukit Aman Datuk Salleh Mat Rashid, berkata tidak ada kebenaran bahawa Land Rover milik polis melanggar motosikal pemimpin PAS itu.

"Malah rakaman CCTV menunjukkan beliau terjatuh dari kenderaannya selepas terlanggar pembahagi jalan,” katanya.

Video berkenaan menunjuk sebuah Land Rover mengejar dua motosikal, satu yang dibonceng oleh Mat Sabu. Tidak nampak berlakunya rempuhan seperti yang dikatakan oleh Mat Sabu, sebaliknya motorsikalnya dilihat melepasi Land Rover Polis sebelum terjatuh.

"Menurut siasatan kami, Mat Sabu cedera ringan dan diberi rawatan unit pesakit luar. Kami tidak faham mengapa beliau perlu berkerusi roda. Kami tidak tolak kemungkinan mengambil tindakan ke atasnya,” katanya.


p/s: Video bakal menyusul kemudian... KANTOIIIII.... Hahahahahahaha....

7 ulasan :

  1. Ni ke kualiti pemimpin PAS No.2 Awat lah penyokong2 PAS pilih pemimpin macam ni .. rosak2..

    BalasPadam
  2. Tipu itu Ibadat tagline bagi PAS

    BalasPadam
  3. saya dah komen sebelum ini, kalau polis langgar dia, mesti lagi teruk melainkan badan mat sabu macam badan babi.

    rupa2nya dia jatuh sendiri. hairan juga, mengapa pemandu motosikal tak beri komen apa-apa pun. apasal mat sabun tak jaja pemandu motosikalnya ke seluruh negara. nak dengar juga dia punya cerita.

    BalasPadam
  4. LEBIH BAIK MATI DARI CEDERA KT LUTUT JE!!! XBERBALOI BUAT CERITA TIPU YG XMENJADI.. BUAT MALU JE!!!! HAKKTUUIIIIIIIIIIII SIALLLLL KO MAT SABU

    BalasPadam
  5. Sesi penerangan polis terhadap tohmahan MAT SABUN....

    http://www.youtube.com/watch?v=z2kdJ8qM_oA&feature=youtu.be

    BalasPadam
  6. ALHAMDULLILAH. YANG BENAR LAGI HAQ MENAFIKAAN PEMBOHONGAN DAN FITNAH MAT SABU MUNAFIK. KALAU DULU DIA MENGKAFIRKAN ORANG MELAYU BERDASARKAN AMANAT @ FATWA HAJI HADI. MAKA KRMUNAFIKAN MAT SABU TIDAK DAPAT DINAFIKAN LAGI. MAT SABU MUNAFIK ... MAT SABU MUNAFIK. PENYOKONG PAS DAN PKR YANG SOKONG KAUM MUNAFIK APA HUKUMNYA. TEPUK DADA TANYA IMAN , JANGAN TANYA NAFSU. NANTI MERANA DAN HILANG NUR KEIMANAN. MAT SABU TEGAR PEMBOHONG DAN FITNAH ... INSAFLAH SELUM MAMPOS. INGAT SENANG KAU NAK NAK MINTA AMPUN KAT ORANG YG KAU FITNAH.

    BalasPadam
  7. Mat Sabu ni ada tak buat laporan polis yang kenderaan polis langar dia? Lagi cantik kalau katan dengan sengaja? Senang sikit kerja polis nanti tuh. Bolelh didakwa membuat laporan palsu. Kalau polis ada masa tambah lagi tuduhan memfitnah...

    Uhuk uhuk uhuk Mat SAPU ..... hang ni pelawaklah. Pelakon kita dah ada. (bini member).

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online