BREAKING NEWS

Jom tengok Najib "BELASAH" Anwar di PWTC..


Semalam gua dijemput hadir ke Majlis Penerangan Perdana mengenai BERSIH 2 di PWTC KL yang dihadiri oleh Najib pimpinan tertinggi negara.

Apa yang gua boleh tafsirkan mengenai Majlis ni ialah, Najib sebenarnya nak tunjukkan "kekuatan" dia kepada Anwar dan Pakatan..

Dan yang paling berbaloi ialah, Najib "belasah Anwar kaw-kaw punya dalam majlis ni. Bukan senang beb nak tengok orang macam Najib nak bercakap macam tu..

Gua ada linkkan video ucapan Najib semalam yang gua cilok dari bro M. Jinggo. Video 3 bahagian tu ada dibawah sekali entry ni..

Dan gua letakkan sekali gambar-gambar Majlis semalam untuk dikongsikan bersama korang.. Memang sempoi beb..

p/s: Tengah hari sikit nanti gua akan dedahkan satu selebriti Media Prima yang ikut serta dalam demonstrasi BERSIH 2.. Memang GEMPAR!!!!! Nantikan hanya di MPP..
























Catat Ulasan

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online