BREAKING NEWS

HOT!!! Selebriti Media Prima ikut demonstrasi BERSIH?


Gua malas nak ulas panjang pasal sorang selebriti TV9 yang bernaung dibawah kumpulan Media Prima ni..

Gua secara rasmi disini menggesa dia buat penjelasan je pasal gambar dia yang "TERTANGKAP" semasa berada bersama penunjuk perasaan himpunan Haram BERSIH semalam..

Jangan nanti kata gua tak bagi dia ruang untuk buat penjelasan pulak yee macam sorang minah hipokrit dulu tu..

So itu je lah yang gua nak.. Kalau boleh, jelaskanlah secepat yang mungkin sebab gua sebenarnya respek Ustaz ni dan gua selalu jugak layan rancangan dia di TV9 tu...

Cuma satu je persoalan dalam kepala gua sekarang.., Media Prima ni dah jadi "tempat" untuk menternak artis pembangkang ke?




5 ulasan :

  1. Biasalah puak jenis haram jadah ni memang hipokrat. Sini cari makan sana buang tahi. Manusia macam ini memang ada di dunia ni. Kalau di Iran dan lama kena pancung kepalanya!

    BalasPadam
  2. aku anon.
    Kita kan bebas nak memilih yang mana...terpulanglah pada pandangan masing2.

    Kalau kita kata depa salah, depa juga boleh kata kita juga salah...

    Kalau kita BERSIH tu haram, bersih juga kata mereka bukan HARAM....

    Haram tu hanya kata sahaja.

    BalasPadam
  3. keh keh keh....tertangkap juga yek...tangkap gambar....nak ajar mengaji kot kat budak-budak Bershit tuh...lawak-lawak....Ada akai pikir la....

    BalasPadam
  4. aSSALAM bRO

    Nanti dia katalah itu gambar adik saya, kembar saya entah yang keberapa? Mereka tak akan mengaku yang itu diri sendiri... gambar dan videokan besi tak boleh berkata-kata...

    BalasPadam
  5. ambigagak memang handal.. ustaz pun terpedaya.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online