BREAKING NEWS

HOT!!! Mahasiswa Mesir SERANG Jamil Khir...


Selepas dorang buat Solat Hajat kononnya untuk mohon keadilan terhadap kezaliman kerajaan Malaysia.., mahasiswa di Mesir tu buat pulak demonstrasi didepan Kedutaan..

Ini sempena kehadiran Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Jamil Khir di situ...

Kononnya dorang nak serahkan Memorandum bantahan kepada Jamil Khir, tapi ditolak mentah-mentah oleh Pak Menteri..

Gua sebenarnya kesian betul kat mak bapak budak-budak tu dikampung.. Mati-mati dorang ingat anak-anak dorang belajar bersungguh-sungguh di Mesir nun..

Tapi rupanya anak-anak dorang tu gila nak berpolitik..

So.., gua nasihatkan family pelajar-pelajar tu semua jangan salahkan kerajaan Malaysia. Kita dah berikan semua kemudahan untuk mahasiswa tu belajar, tapi politik jugak yang dorang pilih...

Kalau nak marah jugak.., marahkan PAS dan Pakatan.. Pasal puak-puak pembangkang tu lah para pelajar kita jadi macam tu...


Ni lah mamat yang kena buang dari Darul Ifta' hari tu.. Dah kena buang, hasut pelajar lain pulak...




Mahasiswa tak takut Ugutan? Hak perlu dipertahankan? Porahhh...




Jamil Khir diserbu oleh puak-puak ni untuk serahkan memorandum bantahan..





16 ulasan :

  1. Awat depa nie senang dipengaruhi oleh pembangkang.
    Tak susah bagitaubmak bapak depa anak2 depa tak minat nak belajar. Depa suka ngan politik fitnah memfitnah , caci mencaci dan demonstrasi. Kalo macam ini lah pelajar2 malaysia kat mesir memang tak ada masa depan.
    Tak pernah nak cakap terimakasih... Semuanya salah kerajaan.. Memang hancurlah masa depan depa... Tolong kementrian kenal pasti dan hantar depa balik..

    BalasPadam
  2. PUAS lah hati PAS dan PKR..

    BalasPadam
  3. Pelajar ini ibarat "Kacang lupakan kulit". Kerajaan putut bertindak tegas dgn menghentikan biasiswa yg diberikan. Perbelanjaan yg diberikan sgt tinggi jika yg menuntut dlm negeri. Golongan ini ibarat "Duri dlm daging" yg takan beterima kasih sampai bila..

    BalasPadam
  4. Kerajaan perlu fokus kepada pelajar pelajar yang mahu belajar dan yang mahu berganding bahu membangunkan ummah !!

    Yang kepala otak dah dirasuk setan PAS PKR tu, pedulikan mereka, tarik balik biasiswa , tarik balik semua kemudahan yang disediakan kerajaan, lepas itu suruhlah mereka merempat ke mana mana

    BalasPadam
  5. kesian dorang ni..inilah jadinya bila masuk parti ajaran sesat..sampai tak nampak dah kebenaran.

    BalasPadam
  6. saya syorkan supaya kerajaan membekalkan bom kpd pelajar2 ini dan galakkan mereka supaya jadi pengebom berani mati, bukan kt m'sia ttp kat lain negara lah.

    kalau kat m'sia boleh gak, ttp kat kandang babi lah, biar mati dgn babi2 sekali.

    BalasPadam
  7. Ini lah jenerasi anak anak dari mak bapak yang sememangnya dari keturunan yang kurang ajar, Mak bapak mereka di Malaysia sememangnya penyokong parti PAS yang tegar. Walaupun berpakaian kopiah putih, berserban dan berjanggut namun kalau hati sudah menjadi hijau maka perutnya juga turut hijau.

    WARGA SEBELUM MERDEKA

    BalasPadam
  8. Tak payah dilayan apabila mereka ini balik nanti untuk mencari pekerjaan, Jangan terima sebagai penjawat awam, awas kerana orang ini nantila yang akan menjadi duri dalam daging buat kerajaan Malaysia. Cadangkan supaya puak puak ini menjadi penceramah mewakili parti PAS.

    WARGA SEBELUM MERDEKA

    BalasPadam
  9. saya syorkan pengebom berani mati ni buat masa muktamar pas.

    BalasPadam
  10. Inilah manusia yang tak kenang budi dan untung. Kerajaan dah bantu masa nak balik malaysia kini dah balik ke mesir semula sudah lupa kan jasa kerajaan... Inilah makhluk yang tak reti dan pernah berterima kasih baik pada kerajaan mahupun pada Allah SWT.... Apa pun inilah pelajar yang asik tido je kat mesir...bukannya pi kuliah...tu yang belajar sampai 10 tahun tak abis2 tu wakakak Pelajar mesir yang bodohhhh

    BalasPadam
  11. Pelajar-pelajar yang tak tahu bersyukur ini halau sahaja blaik ke Malaysia. Tak payah ditolong lagi. hancur harapan emak bapak

    BalasPadam
  12. Tak payah layan. Ramai lagi pelajar yang berjaya cemerlang merayu-rayu nak biasiswa. Tumpu kpd yang nak belajar saja. Kami pembayar cukai beribu-ribu tak rela duit kami diguna oleh puak2 ni. Mereka ini balik nanti tak ada sumbangan apapun pada rakyat M'sia kecuali dengan kebolehan berpidato yang Allah berikan mereka akan ceramah dan kutbah membantai kerajaan. Tengok Azizan pun gantung tak bertali dan denda wang pelajar KUIN yg berdemo.

    BalasPadam
  13. Jangan dilayan dajal kecil ini kerana bila tamat belajar nanti mereka akan terus menentang kerajaan dan muka-muka celaka inilah yang terhegeh-hegeh memohon menjadi guru J-Qaf..dasar tidak tahu bersyukur diatas nikmat yang diperolehi..

    BalasPadam
  14. student jenih ni selalu menyusahkan mak bapak & diri sendiri (kalau hidup dengan makan duit biasiswa). Kalau hidup dengan duit sendiri OK, lantak pi kat hangpa.
    Pelajar bodoh selalunya bertindak bodoh dan dangkal, bodohhh.

    BalasPadam
  15. DAH BERI NASIHAT, TAPI STILL NAK MELAWAN. SO SKRG TERIMALAH AKIBATNYA.

    HAK DIPERTAHANKAN? JADI HAK2 KERAJAAN KORANG NAK LETAK DI MANA?

    BAHLOL PUNYA MANUSIA. SIA2 JE LA KORANG BELAJAR AGAMA. TAPI SIKAP CAM ORG TAKDE AGAMA.

    BalasPadam
  16. Disana banyak kaldi dan unta sebab itu mereka jadi begitu,Di Malaysia pun banyak Kaldai Dapig.hampas betul

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online