BREAKING NEWS

HOT!!! Lawatan Najib DIGANGGU penunjuk perasaan di LONDON..


Delegasi Perdana Menteri yang berkunjung ke Kediaman Rasmi Datuk Bandar London di Mansion House di Garlic Hill untuk mengadakan perbincangan bersama pelabur-pelabur barat pagi tadi, telah dikejutkan dengan lebih kurang 20 orang penunjuk perasaan yang mengecam situasi politik Malaysia.

Gua tak tau lah apa yang dorang tu nak, tapi gua difahamkan yang dorang tu semua adalah dari Amnesty International yang kononnya memperjuangkan hak asasi manusia.

Puak-puak tu lah yang semalam bukan main lantang lagi mendesak negara-negara barat mengambil tindakan ke atas Malaysia yang dikatakan tak menghormati demokrasi.

Korang tengok sendiri gambar-gambar yang gua letakkan kat artikel ni..

Gua nampak ada yang bawak gambar penjenayah Kugan dan juga beberapa gambar tahanan Parti Sosialis Malaysia yang ditahan bawah akta Darurat baru-baru ni...

Memang SAH puak-puak ni tak faham situasi di Malaysia dan pro kepada Anwar Ibrahim!! Inilah yang sebenarnya tujuan Anwar buat perhimpunan Haram BERSIH 2.0.

Dia sebenarnya sengaja nak cari ruang untuk burukkan Najib dan Malaysia di mata dunia luar. Hishamuddin dan Najib patut buka mata luas-luas dengan permainan politik celaka Anwar dan Pakatan..

Macam ni pun masih nak berlembut lagi ke Najib..? Macam ni pun masih nak memondan lagi Hishamuddin??

Apa yang susah sangat nak I.S.A kan Anwar dan semua kuncu-kuncunya??? Rakyat nakkan pemimpin yang berani dan tegas, bukannya pemimpin yang lemah dan playsafe!!!!

Anwar dah tunjukkan "telurnya" pada rakyat... Najib dan Hisham bila lagi???

















10 ulasan :

  1. Orang2 puteh rakyat malaysia ke? Banyak bangasa cina dan keling nampaknya ... KDN kena cek dengan duta malaysia siapa puak2 ambiga yang biadap tu...supaya bila diorang balek senang kena cekup. Klo pelajar2 tajaan biasiswa kerajaan, tarik biasiswanya biar anuar dan ambiga atau pas tanggung diorang. Sekarang kerajaan kena tunjuk tegas dan berani disiplinkan pengacau2 ni sebelum keadaan menjadi tenat. Terikut-ikutlah tu macam diorang tu orang puteh konon.

    BalasPadam
  2. PM patut gi depan mereka dan minta bukti apa yg dituliskan.

    Ada bukti leh jumpa menteri yg berkenaan.

    Tak de bukti suruh depa tinggal di London for good.

    BalasPadam
  3. biarlah diorang nak buat protes ke,perhimpunan haram ke..setakat 20 ke,30 ke,100 orang tak mencerminkan pandangan majoriti rakyat malaysia pun..Apa yang diorang tahu kalau setakat membaca portal pembangkang je...kalau setakat duduk di seberang laut tetapi ada hati nak condem kerajaan yang ada baik tak payah lah..cuba fahamkan apa yang tersirat dalam Perlembagaan Malaysia dulu,termasuk 'claus' nya sekali..bukan hanya baca separuh lepas tu buat andaian sendiri...

    BalasPadam
  4. Anak HARAM ni semua mau kasi BATALKAN paspot depa saja. Biaq dia mampoih di sana.

    BalasPadam
  5. Nampaknya Puak-Puak Pembangkang ni dah berjaya MALUkan Nama NEGARA MALAYSIA. Dasar tak sedar diri mereka-mereka yang berada di situ. Mereka nak sangat RAKYAT Malaysia dan Negara Kacau Bilau jadinya. Senang nanti Pemimpin yang DiAGUNGKAN itu terlepas dari semua tuduhan yang di hadapinya sekarang. Pemimpin itu seadanya MOLEK Benar di ISAkan kerana mencemarkan Kedaulatan dan Perlembagaan Raja berparlimen ysng di pilih oleh RAKYAT sebelumnya.

    BalasPadam
  6. muka2 pembelot! suh depa duduk di london, jgn balik2 sampai mampuih!! seronok sgt duduk tanpa sekatan undang2 negara sendiri & aturan agama..nak langgan pelacur, boleh ke soho, nak mabuk tunggang langgang pun boleh, pub berlambak2, tak dak sapa boleh larang..mcm rpk ngn bini dia...

    BalasPadam
  7. Pesan Teman

    Jangan dilayan orang giler meroyan ni, buat tak tau jer biar mereka lagi bengang dan bengap.


    hehehe Anwar juburi buat hal lagi...saksikan nanti....bukan konspirasi tetapi silap sendiri kesan perjuangan yg tidak berkat...

    BalasPadam
  8. kalau ada student Malaysia yg buat demo kat situ... tarik balik jer la biasiswa dia orang... tak mengenang budi... masih lagi kata kerajaan kejam dan zalim walaupun senang jer dapat biasiswa... terutama yg ambik PHD...

    BalasPadam
  9. Bagus lak dorang pandai duduk diam. Kenapa tak serang polis omputih nie. Serang and mintak audience dgn PM or the Queen. Dkt negara org pandai lak dorang nie berdisiplin.

    BalasPadam
  10. Amnesty International ni salah satu ngo pro yahudi zionis.

    selama ni mereka menyokong manusia perosak agama dan moral macam golongan gay dan lesbian.

    lagi satu mereka cukup aktif kalau bab menghina negara islam.kononnya agama islam ni menindas manusia.

    tapi pernah ke tengok mereka meroyan apabila puak yahudi zionis membunuh orang islam palestin?

    hak asasi manusia apa kejadahnya kalau orang islam palestin ditindas. dimana hak asasi mereka?

    Amnesty International cuma alat yahudi zionis. sepatutnya kat Malaysia pertubuhan sebegini tidak wujud.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online