BREAKING NEWS

Edisi 18SXX!! Jadi GILA SEKS selepas digigit anjing..


Sejak digigit anak anjing, seorang perempuan di India jadi ketagihan seks dan selalu mencapai orgasme berulang setiap kali berhubungan seks. Hasil pemeriksaan menunjukkan, peningkatan berahi terjadi kerana wanita itu mendapat penyakit anjing gila.

Wanita 28 tahun yang tidak disebutkan namanya itu dilaporkan mengalami peningkatan ghairah seks yang tidak wajar. Diakui sendiri oleh suaminya, perempuan ini tidak pernah sebegitu ghairah sejak keduanya berkahwin sekitar 8 tahun lalu.

Tidak hanya menjadi lebih mudah terangsang, wanita ini juga selalu mengalami orgasme berulang (multiple orgasm) yang kadang-kadang berlaku sampai 2 hari. Yang penat tentu saja suaminya kerana harus melayani isterinya lebih kerap dari biasanya.

Kedua pasangan ini memajukan masalahnya ke hospital terdekat. Doktor juga bingung mendiagnosisnya, hingga akhirnya beberapa hari kemudian si pesakit menampakkan gejala aerofobia (takut udara dan ketinggian) serta hidrofobia (takut air).

Selain takut cahaya, takut air dan takut udara termasuk gejala spesifik pada infeksi virus rabies. Akhirnya doktor menyimpulkan pesakit dijangkiti penyakit anjing gila, namun sayang si pesakit terlambat mendapat vaksin lalu akhirnya meninggal keesokan harinya.



p/s: Ada sorang mamat kat dalam Malaysia ni..., yang jadi kemaruk depan belakang tu sebab kena gigit dengan apa pulak?

Kalau di India tu kena gigit dengan Anak anjing.., mungkin mamat yang kat sini tu kena gigit dengan bapak anjing kot? Tak pun.., dia mungkin kena gigit dengan Tian Chua.. Hahahahaha...

Catat Ulasan

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online