BREAKING NEWS

TERKINI OPS BERSIH : 12 pemimpin Pakatan DITANGKAP di Perak



Seramai 12 orang pimpinan dan penyokong Pakatan Rakyat ditangkap oleh Polis semasa dorang sedang mengedarkan risalah Perhimpunan HARAM BERSIH di Pasar Awam di sini pagi tadi.

Mereka yang ditangkap termasuk juga dari ADUN-ADUN Pakatan Perak iaitu, Chan Ming Kai (PKR), Leong Mei Meng (DAP) dan Chang Lih kang (PKR).

Mereka sekarang sedang ditahan di IPD Sungai Siput untuk di siasat.

Tahniah PDRM Perak kerana telah mengambil tindakan TEGAS kepada puak-puak pengkhianat ni semua. Dah semakin jelas usaha dorang untuk menjatuhkan kerajaan melalui RUSUHAN BERSIH.

Gua yakin lebih ramai lagi yang akan ditangkap lepas ni. Biar dorang tau negara ni ada undang-undang. Negara ni bukan mak bapak dorang yang punya!!

5 ulasan :

  1. TAHNIAH PEDRM. BERTINDAK TEGAS DEMI KAMI RAKYAT YG CINTAKAN KEAMANAN!

    BalasPadam
  2. Aku tertanya tanya.... kenapa tak tangkap si ambiga sekali... pas tu halau keluar dr Malaysia ni... dia nak dok mana suka hati dia.

    BalasPadam
  3. Salam. Mesti seronok ditangkap polis tu. Nak bagi mereka lagi seronok, biar mereka tidur dalam lokap barang semalam dua.

    BalasPadam
  4. Tangkap jerk penyangak dan geng2 komunis ni..baik dalam PKR mahupun DAP..cina2 komunis kini dah menjelma semula..

    Selama ini pun ideologi komunisme ni x pernah padam, mereka hanya meletakan senjata sahaja, bukan membubarkan parti lahanat tersebut...

    ISA kan jer mereka ni, lepas tue lucutkan kerakyatan...pastu lantak la depa nak duduk mana...dah jelas mereka x suka Malaysia dan x sayangkan negara ini..

    Kita sebagai rakyat Malaysia mesti mempertahankan negara ini daripada anasir2 jijik mcm si Ambiga pukimak ni..

    Juak2 PAS dan PKR tu pun tangkap, sumbat dalam ISA, lucutkan kerakyatannya..biar depa jadi PATI, Indon kat malaysia ni..baru padan muka....

    BalasPadam
  5. Masyrakat antarabangsa yg merancang untuk melawat Malaysia, KL khususnya amat lega dgn tindakan polis Malaysia mengharamkan BERSIH.
    Pelabur asing, syarkat2 asing, expat2 juga amat lega dan gembira dgn keputusan PDRM.
    SYABAS PDRM!

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online