BREAKING NEWS

HOT!! VIDEO Samsul Iskandar nak GULINGKAN kerajaan melalui BERSIH..



Siapa kata BERSIH 2.0 adalah untuk betulkan SPR? Sapa kata BERSIH 2.0 adalah untuk mintak pilihanraya yang Adil? BERSIH 2.0 sebenarnya adalah tunjuk perasaan untuk GULINGKAN KERAJAAN!!

Bukan gua kata.., tapi Ketua AMK PKR Samsul Iskandar yang kata didalam ucapan dia masa Majlis Rapat  Anak Muda di Shah Alam Selangor.

Samsul kata, "kalau tak boleh jatuhkan kerajaan melalui pilihanraya.., kerajaan akan dijatuhkan melalui jalanraya.." Samsul juga nak buktikan anak muda di Malaysia juga boleh jadi macam di Mesir dan Libya..

So.., ini bukti yang jelas untuk pihak berkuasa ambil tindakan terhadap Samsul Iskandar dan Pakatan. Dan ini juga bukti bahawa BERSIH 2.0 adalah agenda Pakatan untuk perangi YDP Agong !!

Tunggu apa lagi Hisham??? Tangkap mamat pendek tu kasi sumbat dalam Kamunting!!!


7 ulasan :

  1. Kuang kuang kuang kuang...guduk guduk guduk gedek gedek gedek si pendek. Kehkehkeh.

    BalasPadam
  2. pinjam video. ada orang yang kami mahu balun. hehe. tq

    BalasPadam
  3. Terang2 mamat pendek telah mengahasut utk menggulingkan kerajaan yg sah melalui cara kekerasan yg bertentangan dgn undang2....
    Apa lagi Hisham takkan nak bagi amaran lagi pd sikitul yg telah terang2 mengancam keselamatan negara..apa lagi....hantar sikitul pendek ni ke Kamunting...
    Rakyat tak mahu menderita akibat dpd perbuatan si pendek ini..

    BalasPadam
  4. jangan buat apa2 dato' sri hishamudin. bior ler shamsul tu nak buat apa pun, ni kan negara bebas dan demokrasi. baik tidor jer dato sri hisham. buat pening kepalo jor.baik tidor sambil pelok bini,gomol2 bini dari pikir masalah komunis ker, bersih ker. dato kan dah bagi amaran,cukup la tu. amaran pun cukup bagus dah. nak apa lagi..............


    damansara height

    BalasPadam
  5. Tomey yeee abe sam ketot ni, glamour tul siap mandi dlm "Bath TUB".

    Ye laaa apa pun mmg tak betul dan mmg tak boleh kita nak terima jika perkara seperti huru hara, kekacauan berlaku di tempat kita ni. Saya dapat merasakan perbuatan mereka ni cukup tak profesional dan amat memalukan. Jangan tergadai negara ini ini cukuplah, apa yang mereka tak dapat selama 50 tahun lebih? Apa jika di terbalikan senario skrg pula pada mereka, adalakah negara kita kembali aman? Sama sekali tidak, damged already done, dah terborai tak boleh nak disatukan lagi..kalau nak disatukan kembali sekali cuma satu ORANG MELAYU yg perlu bersatu iut aja. Jgn anggap apa yg bakal berlaku pada 9 julai nanti satu pesta TIDAK sama sekali tetapi merupakan DETIK AIRMATA rakyat M'sia bakal mengalir...seperti mana rakyat di Syria, Yemen, Bahrain, Mesir...doakan yang terbaik buat orang melayu yang tak sedar untung dan buta hati.

    BalasPadam
  6. BN kalah Bukan sebab suka sangat pada PKR/DAP atau PAS...TETAPI...RAKYAT BENCI KAT PAKLAH N MENGHANTU NYA...BUDAK TINGKAT 4..ITU SAJA..

    BalasPadam
  7. SETIDAK TIDAKNYA KERAJAAN BUKA MATA.. TIDAK TIDUR..TIDAK PEKAK BADAK.. BENDA NI DA LAMA...BYK NGO/PARTI POLITIK KHASNYA PAS DI KUDAKAN AKA DILIWAT DI BLOWJOBKAN OLEH PAKATAN AKA KING JUBUR SEMALAYSIA..MENTERI AHSYIK BERI AMARAN..SB PUN DA MALAS NAK BUAT KEJA.. KUTIP MAKLUMAT HASILNYA..KOSONG HANYA AMARAN AMARAN...TU SEBAB RAMAI YG PENCEN SOKONG PAKATAN...NAK RASA PEMERINTAHAN BARU.. KITA DAPAT RASAKAN BILA PAKATAN MEMERINTAH KETEGASAN..AKAN DIGUNAKAN..TAK MAHU BUANG MASA DGN BERPOLITIK..SIAP LAH ORG UMNO..NAK LARI MANA KAU ORG SEMUA...KAU ORG TAK LEH BACAKAN NIAT PUAK PUAK SIALAN NI...BANGUN LAH DARI ZZZZZZZZZ MENTERI AMARAN...JGN JADI PAKLAH..BN AKAN BUNGKUS SEBAB NAK JAGA HATI PUAK TERTENTU...INGAT...

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online