BREAKING NEWS

Ni baru First Class punya balaci kafir DAP..



Apa hukumnya kita angkat orang kafir sebagai pemimpin kepada orang muslim? Kalau kita baca dalam kitab.., Tuhan dah terangkan mengenai perkara ni.. Gua yakin PAS tau pasal ni tapi dorang saja buat-buat tak nampak...


Janganlah orang yang beriman menjadikan orang kafir sebagai pemimpin melebihi daripada orang yang beriman. Dan sesiapa berbuat demikian nescaya tidak ada daripada Allah sesuatu (pertolongan) jua pun, kecuali (kamu berbuat demikian) kerana memelihara diri kamu daripada sesuatu yang kamu takuti daripada mereka. Dan Allah memperingatkan kamu benar-benar tentang Diri-Nya (Diri Allah) dan kepada Allah jua tujuan kamu. (Al Imran ayat 28)


Kalau ikut tafsir ayat kat atas tu, Tuhan dah cakap kat kita supaya JANGAN memilih kafir sebagai pemimpin kepada umat Islam.. Mungkin lebai-lebai PAS tak jumpa kot ayat ni masa dorang belajar tafsir dulu?

Dan kalau betullah Nik Aziz tu Tok Guru dan juga ulamak, apa hebatnya dia untuk lawan apa yang dikatakan oleh Tuhan dalam kitab?

Gua tahu lah Nik Aziz tu dah diangkat sebagai wali PAS.., tapi tu semua bukan lesen untuk dia denied apa yang Tuhan kata beb...

Macam tu juga dengan lebai-lebai PAS yang lain.., kenapa nak lawan cakap Tuhan yang larang mengangkat orang kafir sebagai pemimpin dalam komuniti Islam? Dan kenapa sanggup tunduk kepada kafir laknatullah?

Tuhan tak bagi wala' pada kafir sebab dah terbukti mereka akan hanya merosakkan umat Islam. Dan kita kena ingat, kafir-kafir tu tetap menjadi musuh Islam yang nyata sampai ke akhirat nanti..

Tapi.., gua tengok PAS sekarang lebih sanggup berkerjasama dengan kafir melebihi kesanggupan dorang untuk berbuat baik dengan umat Islam lain..

Pasal tu lah gua selalu kata PAS hanya bertopengkan Islam untuk mendapat kuasa dan kedudukan didalam politik.. Bagi PAS, kafir pun kafir lah asalkan matlamat dorang tercapai..

Sekarang ni heboh pasal isu pilihanraya masjid di Penang.. Gua berani cakap yang pilihanraya masjid ni adalah agenda jahat kafir dari DAP untuk pecah belahkan kesatuan Islam di masjid-masjid..

Dan korang agak apa yang PAS buat? Gua dapat tahu PAS akan berkerjasama dan bantu DAP untuk pengaruhi orang-orang kampung supaya ikut kehendak puak-puak kafir tu..

Kalau korang tak percaya..., bacalah apa yang wakil PAS si Mujahid Rawa cakap mengenai isu ni....


PAS Pulau Pinang akan membantu kerajaan negeri memastikan taklimat yang tepat dan betul kepada akar umbi mengikut semangat yang ada dalam Tatacara Pemilihan Qariah sebelum tarikh pemilihan pada 18 Jun ini.

Timbalan Pesuruhjaya PAS Negeri, Dr Mujahid Yusof Rawa pada sidang media khas berhubung perkara itu berkata, PAS sedaya upaya menggerakkan aktiviti penerangan itu kepada 200 masjid yang ada di Pulau Pinang supaya anak qariah lebih memahami kaedah baru yang menjurus kepada matlamat menyelamatkan institusi masjid daripada kongkongan politik pihak tertentu.

"PAS Pulau Pinang kesal terhadap Umno yang secara tidak bertanggungjawab menimbulkan berbagai provokasi dan sekaligus menggugat proses kerajaan negeri untuk menyatukan umat Islam melalui pemilihan jawatankuasa masjid yang lebih telus. Kami akan membantu memberikan taklimat ke akar umbi supaya umat Islam tidak keliru dengan dakyah jahat," jelasnya.


So.., gua rasa PAS dah confirmkan diri dorang sebagai pencacai kelas pertama kepada kafir DAP.

Sekarang ni PAS dah jadi "pintu" untuk puak-puak kafir menyusup masuk menghancurkan institusi masjid dari dalam.. Korang tak rasa ke PAS ni dah jadi alat kepada kafir?

Jadi, macam mana gua nak hormat kepada lebai-lebai tua macam Nik Aziz yang ada dalam PAS tu? Orang yang bersekongkol dengan kafir HARBI untuk memusnahkan Islam, tak wajar kita hormat beb..

Tu pun ada yang mengaku dia ulamak dan Tok Guru... Dah buta perut gamaknya puak-puak jumud tu..

Inilah akibat nak sangat cari syurga secara mudah.. Baru dengar ceramah PAS dan tampal stiker parti bulan kat kereta, dah perasan islamik dan rasa boleh masuk syurga... Puiiii...pegi mampus lahh...

PAS tu parti Islam?? Salah anggapan tu beb... Gua cakap kat korang.., PAS tu sebenarnya dah jadi alat kafir untuk menghancurkan Islam.. Itu realiti yang patut pengikut dan penyokong PAS terima..

1 ulasan :

  1. pas dah jadi parti kafir bro..sebab dorang buang hudud hehehehe

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online