BREAKING NEWS

KANTOI !!! CD Mat Sabu adalah hasil kerja PAS dan PKR..



Dua tiga hari lepas, Mak Lampir Ampang Zuraidah Kamaruddin yang juga Ketua Wanita PKR buat laporan Polis pasal kononnya ada orang dah hantar video seks Mat Sabu kat rumah dia..

Tapi yang peliknya, kenapa hanya rumah dia sorang saja? Kenapa video Mat Sabu tu tak dihantar ke rumah jiran-jirannya ataupun pemimpin-pemimpin PKR yang lain?

Gua dah syak sesuatu perkara keji yang sedang dirancang oleh puak-puak Haram tu bila dorang start tuduh UMNO yang punya kerja.. Takkan lah UMNO bangang sangat nak buat benda yang boleh backfired dorang balik..?

Jadi, gua beranggapan CD Mat Sabu ni mesti adalah hasil kerja puak-puak Pakatan sendiri. Dan Tuhan tu memang adil dan sentiasa di pihak yang benar... Sekarang ni dah terbongkar sapa sebenarnya yang jadi dalang dibelakang penyebaran video seks Mat Sabu tu...

Korang baca dibawah ni apa yang Raja Petra cakap didalam portal Malaysia Today...

But is it really Umno that is behind the Mat Sabu sex scandal VCD and the Shiah-anti-Hadith campaign that they are about to launch? My Deep Throats in Umno say it is not their people who are doing this and the Umno people too are puzzled as to who is behind it.

According to the Umno people they suspect that someone in the opposition is doing this. If this is true then these people are very clever. The Mat Sabu sex scandal VCD and the Shiah-anti-Hadith exercise are going to backfire badly on Umno. And the ‘beautiful’ thing is even Ummo is puzzled about what is going on and is being caught with their pants down.
- Raja Petra


Itu kata Raja Petra yang memang selama ni amat totok pada Anwar dan Pakatan.. Dibawah ni pulak adalah petikan dari satu blog Pakatan yang dedahkan sapa disebalik penyebaran video Mat Sabu tu..

Rupanya.., CD Mat Sabu ni dah disebarkan sejak dalam Muktamar PAS lagi untuk jatuhkan Mat Sabu.. Nampaknya bukan saja UMNO yang tak suka Mat Sabu jadi Timbalan Presiden PAS.., tapi dalam Pakatan sendiri pun ramai yang tak suka dia...


Video pertama (CD-1) di edarkan kepada para Perwakilan sebelum Muktamar PAS tempohari bagi mempengaruhi Perwakilan tidak mengundi Mat Sabu, projek tersebut gagal mencapai matlamat mereka, Mat Sabu tetap menang hahahaha.... terkedu puak2 UG... kah...kah...kah...

Maka di lancarkan Video Kedua (CD-2), untuk merosakkan imej Mat Sabu... kali ini siapa yang lantang bersuara berkaitan video kedua ini... hahahaha... beliau ialah pompuan atasan dalam PKR, lu orang carilah kenyataan akhbar pompuan ini yang menjadi pencacai tegar orang atas... atas.. atas... lagi dalam PKR.
- Blog Penjilat Pakatan


So..., dah jelas terbukti sapa yang asyik buat fitnah selama ni... Sapa dia pompuan yang dikatakan oleh blogger Pakatan tu? Korang fikirlah sendiri yee..

Dan selama ni pencacai-pencacai Pakatan dapat dosa kering pasal asyik menuduh UMNO buat fitnah.. Padahal pemimpin-pemimpin yang dorang puja dan jilat siang malam tu yang jadi Raja Fitnah sebenar.

Kesian betul penyokong-penyokong Pakatan tu semua.. Bak kata pepatah, sudah jatuh ditimpa tangga.., jatuh pula atas taik ayam.., apalah punya malang...

Dah la dorang asyik kena kencing dengan Pak Syeikh dan Tok Guru UlaRmak dalam Pakatan.., lepas tu aqidah pulak terseleweng pasal terlampau taksub..

Dan bertambah-tambah lah dosa dorang bila asyik menuduh orang lain buat fitnah sedangkan yang buat kerja keji tu adalah pemimpin dorang sendiri...

Sabda Rasulullah saw:

لَا يَدْخُلُ الْجَنَّةَ نَمَّامٌ

“Tidak masuk Syurga orang yang menabur fitnah.” (Hadith riwayat Imam Muslim)


Nabi SAW dah kata.., tak masuk syurga kalau buat fitnah ni beb... Dosaaaa..., tapi itulah yang dah jadi amalan penyokong dan pemimpin Pakatan.. Tak takut dosa gamaknya penyokong dan pemuja Pakatan ni?

2 ulasan :

  1. pas kan parti kafir..memang sah masuk neraka bro.

    BalasPadam
  2. eh...sapa ikut nabi PAS mana ada masuk neraka...dah memang konfem masuk sorga nye...tu sebab le diorang nie rilek je dlm bab fitnah menfitnah nie

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online