BREAKING NEWS

Lawak Sungguh!!! Cina ni malu dikaitkan dengan BABI...



Seorang wakil rakyat DAP Selangor berang selepas mendapati gambarnya telah diubahsuai dengan hidung babi dalam posting blog yang juga mengandungi laporan palsu bahawa beliau cuba mensabotaj rakannya dalam PAS.

ADUN Sekinchan, Ng Suee Lim menyertakan salinan gambarnya yang diubahsuai itu serta salinan posting blog tersebut dalam laporannya di balai polis Sekincan semalam.

Gambar yang diubahsuai dan posting itu dimuat dalam blog pro-Umno 'Sungai Rapat Online'.

"Saya mengesyaki blog itu milik exco kerajaan Perak Hamidah Osman atau penyokong beliau, kerana 90 peratus kandungannya adalah mengenai beliau," kata Ng ketika dihubungi Malaysiakini.


Gua betul-betul tak sangka... Ada juga rupanya kaum konek kecik ni yang malu bila dikaitkan dengan menatang BABI tu.. Masa makan menatang haram tu dorang tak lah pulak rasa malu.. Pelik betul...

Tapi tak ada salahnya pun kalau diletakkan hidung penyek babi tu ke muka Adun kafir DAP.., memang sesuai dan amat cocok banget...

Dan perangai dorang pun tak jauh bezanya dengan menatang menyondol tu juga.., so apa yang nak si Adun tu malu sampai sanggup buat report Polis?

Gua rasa.., ni mesti kes malu-malu tapi mahu niii... Walaupun di luar dia kata benci dan tak suka dikaitkan dengan hidung babi.., tapi dalam hati dia mesti tetap berkata yang itu adalah makanan kegemaran dia..

Saja nak cover line lah tuu... Hahahahaha...

1 ulasan :

  1. inilah salah satu berita paling lawak aku pernah baca..
    tau pulak malu ye? bukan ke golongan dia je yg sayang benda tu? apasal pulak malu?
    heran...heran..

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online