BREAKING NEWS

HOT!!! PAS akan buat sembanyang HAJAT untuk Ambiga..



Dewan Ulama PAS Pusat menyeru diadakan Munajat Perdana di seluruh negara sempena himpunan aman Bersih 2.0 yang dijadualkan pada 9 Julai ini.

“Sempena himpunan aman Bersih 2.0 yang insya Allah akan diadakan 9 Julai ini, maka Dewan Ulama PAS Pusat menyeru supaya seluruh pendukung PAS pimpinan, ahli dan penyokong mengadakan munajat perdana secara besar-besaran di stadium, padang-padang, markaz atau di mana-mana lokasi yang sesuai,” kata Penolong Setiausaha Dewan Ulama PAS Pusat, Nazmi Nik Din dalam satu kenyataan.

Katanya, Dewan Ulama setiap negeri diberikan tugas untuk menggerakkan dan merealisasikan ketetapan itu.

“Seluruh ahli dan pendokong PAS diseru supaya berdoa dan memohon kepada Allah SWT dengan rasa rendah diri dan tawadhuk di atas luar keupayaan kita untuk menghadapi tipu daya dan kejahatan oleh pihak-pihak tertentu yang mencemarkan proses pilihan raya di negara ini.

“Sebelum ini kita telah mendengar pelbagai penyelewengan yang telah berlaku untuk mengkhianati suara rakyat yang mahukan perubahan terhadap negara Malaysia yang tercinta ini,” katanya. - hARamKAH




P/S: Hahahahahaha... Nak buat tunjuk perasaan huru harakan negara pun lebai-lebai kangkong PAS suruh pengikut-pengikut bangang dia buat solat HAJAT? Ni mana punya ajaran nih yang lebai-lebai PAS ikut??

Gua rasa, lebai-lebai PAS malu nak cakap yang sebenarnya dorang nak buat solat HAJAT minta supaya Ambiga dipelihara keselamatannya.. Alaaa.. macam yang dorang buat dulu kat Khalipah Guan Eng di Penang laa...

Dulu Guan Eng dorang setakat baca doa dalam khutbah jumaat saja.. Tapi untuk Ambiga pujaan hati dorang tu.., dorang akan buat solat HAJAT special punya...

Ni lah akal semua penganut mahzab PAS... Bila gua kata dorang bangang.., dorang meroyan marah dan nak kafirkan gua.. Tapi dah jelas terbukti dorang semua tu memang bangang.., takkan gua nak panggil dorang cerdik pulak???

8 ulasan :

  1. woii PAS dah murtad dah ke smpai nak sembahyang hajat utk perhimpunan BERSIH,moga ALLAH turunkan BALA kepada Pemimpin PAS

    BalasPadam
  2. akhir zaman macam nilah bro. ramai orang bodoh mengaku pandai beragama..akhirnya jadi mangsa tipu helah syaitan juga.

    eloklah sokong sangat orang kafir tu. nanti kat akhirat mintalah tolong dengan kafir tu.

    BalasPadam
  3. Assalam Bro

    Memang bodoh yang tak boleh diajar... Biarlah mereka dengan cara songsang mereka... mereka bangga dapat berbaris dibelakang bontot Ambiga..

    BalasPadam
  4. aku doakan ambiga yang bega tu jatuh sakit dua hari sebelum perhimpunan bersih.so perhimpunan pun dibatalkan dan rakyat malaysia terutama penduduk KL dapat hidup aman damai

    BalasPadam
  5. Saya sokong bukan sahaja PAS malah seluruh umat islam buat sembahayang hajat supaya Allah taala beri hidayat kepada ambiga pandikuti masuk Islam dan yang kedua supaya hipunan haram bersih gagal dan tiada sambutan.

    BalasPadam
  6. Ambik kau senjata makan tuan kafirkan lagi sesama Islam...

    BalasPadam
  7. Oii bangang betul lebai-lebai pas ni. kau buat solat hajat untuk kejayaan mangkok betina kapir tu buat apa. Kau ada buat solat hajat untuk kejayaan anak kau dalam pelajaran atau untuk semua umat Islam di dunia ini?

    BalasPadam
  8. Astagfurallahulazim.!!!
    PAS telah di 'remote' oleh ambiga.
    Mana dia Pimpinan PAS. Setujukah dengan tindakan anak-anak buah nie?

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online