BREAKING NEWS

AMARAN!!!! Agenda BANGSAT cina keturunan pendatang DAP..



Dalam sejarah Malaysia sebagai negara merdeka.., gua rasa puak-puak cina-cina DAP sekarang ni adalah generasi yang paling CELAKA dalam kewujudan kaum dorang..

Dulu kalau kita cakap je nama DAP, kita boleh bayangkan yang cina-cina tu mesti chauvinist dan juga ultra kiasu.. Dorang juga amat rasis dan kuat semangat kecinaan dorang..

Tapi sekarang ni.., puak-puak Cina DAP sanggup gadaikan status kaum dorang supaya dorang tak lagi dilabelkan sebagai keturunan Tongsan pendatang yang berhijrah ke Tanah Melayu dari China..

Tambah pula bila dorang gila nak bolot kuasa pemerintahan dalam negara.., makin gila meroyanlah dorang cuba nak berlakon macam bukan kaum cina..

Pasal tu lah Cina DAP berlakon jadi alim bila duduk dalam majlis PAS dan berlakon perjuangkan nasib semua kaum bila duduk dalam PKR..

Dorang tahu selagi dorang tu dicop sebagai kaum cina, dorang tak boleh lawan hak-hak melayu dalam perlembagaan..

Sebab tu lah dorang cuba nak buang status cina dorang dengan daftar anak-anak kepada "anak Malaysia"..

Dorang punya agenda ialah.., kalau cina dan keling daftar anak-anak dorang sebagai "anak Malaysia", bangsa melayu jugak akan kena buat perkara yang sama.. So lepas ni takkan ada dah kaum dan bangsa dalam negara ni kecuali bangsa Malaysia...

Dorang harap, kalau usaha meneutralkan status kaum dan bangsa ni dalam negara BERJAYA.., tak akan ada lagi hak keistimewaan UNTUK bangsa melayu dan HAK BUMIPUTERA akan dihapuskan sama sekali..

Korang nampak tak agenda BANGSAT puak-puak CELAKA kafir DAP tu? Ini jalan terakhir untuk dorang hapuskan bangsa melayu dan nama melayu di negara ni...

Dan inilah akan jadi kalau Anwar pengkhianat dan Pakatan menang di PRU13... TAK AKAN ADA LAGI BANGSA MELAYU DI MALAYSIA!!!

Korang nak ke semua perkara ni jadi beb??? Melayu-melayu celaka yang menyokong Pakatan mana nampak semua ni.. Dorang tu dah makan nasik kangkang DAP.., sebab tu lah dorang tak ubah macam babi belaan je beb...

Oii melayu-melayu Pakatan semua.., korang nak ke satu hari nanti anak-anak cucu korang baca mengenai bangsa melayu dalam buku sejarah jee????

Takkan korang nak anak cucu korang kencing kat kubur korang pasal jual maruah bangsa pada cina kafir???

Gua betul-betul malu ada saudara semuslim macam puak-puak Islam dalam Pakatan... Kalau jadi apa-apa nanti.., puak-puak ni yang akan gua cari dulu.. Itu janji gua beb!!!

1 ulasan :

  1. jangan harap aku nak mengaku yang aku ni bangsa malaysia. malaysia tu cuma nama satu negara je atas dunia ni.tapi seluruh duniapun aku pergi, aku tetap bangsa melayu.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online