BREAKING NEWS

Suspek pengedaran CD Seks Anwar telah dikesan...


Dulu gua pernah kata bahawa juak-juak Pakatan sendiri yang sebarkan CD Seks Anwar di ceramah dan program dorang.. (BACA SINI)

Sekarang ni, dorang dah semakin tertekan bila rakyat mula tak bagi sokongan pada Anwar.. Kebanyakan rakyat juga percaya bahawa Anwar tu memang kaki liwat dan kaki main pelacur..

Dan.., sekarang ni dorang rancang nak sebarkan CD Seks Mat Omega tu ke seluruh negara.. Ternyata kerja-kerja keji tu memang dorang yang buat lepas tu tuduh UMNO dan kerajaan..

Modus Operandi dorang senang je beb.., dorang sendiri cetak..., dorang sendiri edar.., dorang sendiri kutip balik..., dorang sendiri buat report Polis dan tuduh UMNO yang buat... Macam gampang je perangai dorang kann...

So, gua ada sorang suspek yang buat kerja terkutuk ni... Orangnya tak lain tak bukan adalah... blogger awww yang suam-suam kuku tu... Sebabnya ialah, gua terbaca dalam blog dia pasal rancangan untuk sebarkan video tu ke seluruh negara...




Macam mana budak ni boleh tau video tu akan disebarkan ke seluruh negara kalau bukan puak-puak dorang yang punya kerja? Gua yakin, budak auww tu mesti salah sorang dari dalang pengedaran CD Anwar..

Dulu, budak ni juga adalah antara orang pertama yang upload video seks Anwar tu ke Metacafe.. Ingat gua tak tahu ke.. Gua ni pangkat bawah sikit je dari FBI dan CSI tau... Hahahahaha..

So, kalau pihak yang berwajib nak tahu sapa dalang pengedaran CD Anwar tu, tanyalah budak blogger awww tu.. Nak cari dia senang jee.. Dia study kat Unisel sambil melantak biasiswa dari kerajaan... Hahahahaha...



p/s: Ada cerita pasal bendera PAS kena bakar dengan penduduk Taman Perumahan di Perak.. Tapi macam biasa.., UMNO lah yang disalahkan... Tunggu berita selanjutnya pukul 11 pagi nanti...

1 ulasan :

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online