BREAKING NEWS

Salleh Man buktikan kasih sayangnya pada Guan Eng..


Lama gua tak dengar berita pasal satu-satunya wakil PAS di Penang ni.. Walaupun Salleh Man jadi wakil rakyat di Dun Permatang Pasir, susah benar nak nampak muka dia kat sini.

Kalau ada pun, cuma time-time kenduri dan juga majlis penyampaian hadiah PASTI. Rakyat susah ke.., rakyat melarat ke.., Ustaz PAS ni mana ambik kisah.. Kawasan Permatang Pasir tu still tak berubah macam sebelum pilihanraya kecik dulu..

Tapi gua respek satu perkara je kat Salleh Man.. Walaupun DAP tak bagi dia sebarang jawatan dalam pentadbiran negeri, dia tetap sayangkan kapir-kapir tu semua..

Walaupun Anwar tipu dia untuk jadi Pesuruhjaya MAIPP, dia tetap wala' pada Anwar. Inilah yang dikatakan pencacai sejati. Patutlah Anwar dan kapir-kapir DAP beria-ia nak kawan dengan PAS.., ramai kaldai dalam tu yang boleh ditunggang rupanya..

So, bodek bos ni adalah salah satu daripada tugas-tugas kaldai PAS. Mungkin ini adalah satu cara untuk dorang buktikan kasih sayang dorang dalam Pakatan. Kapir pun kapirlahh.. PAS tetap akan jilat selagi kapir tu lawan dengan UMNO..


4 ulasan :

  1. aku sedeh dan hairan kenapa orang PAS yang beriya iya membela DAP..aku tak paham.. depa bodo ka depa buta perut?

    Ada saja kes DAP ..org PAS yang awai2 terpa pi cover pungkokq DAP..hadoi apa nak jadi la woi

    BalasPadam
  2. MUNGKIN SALLEH MAN NAK MINTAK KALIPAH SPONSER SORANG 2 AMOI CUN BASUH RAMBUT DIA KOT KEHKEHKEHKEH

    BalasPadam
  3. meh aku loceh kulob hang...aku tau hang kalipah berkulob kan...lagipun aku ni dikenali sebagai man salle bowdow...meh la cepat...ceh ceheh c

    BalasPadam
  4. yang AMK buat rusuhan kat Masjid di sentul tak samseng pulak..ni la dia pencacai angkat taik dan keldai tunggangan DAP...hamPAS..dah la baghal..bodoh piang lagi..

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online