BREAKING NEWS

MASJID PAS KIBAR JALUR GEMILANG TERBALIK


Korang tengoklah sendiri perangai puak-puak jumud ni semua.. Apa kejadahnya dorang kibarkan bendera Jalur Gemilang secara terbalik di Masjid Kota Damansara tu? Dorang ingat masjid tu mak bapak dorang punya ke?

Inilah jadinya kalau PAS take over masjid-masjid dalam negara ni.. Orang jadikan masjid tu tempat beribadat, tapi dorang jadikan masjid tu tempat berpolitik untuk kepentingan nafsu dorang jee..

Gambar ni gua cilok kat blog Bro Mazidul.. Korang bacalah cerita selanjutnya di blog dia.. Syabas Bro Mazidul sebab dedahkan perangai puak-puak Khawarrij ni..

Puak-puak jumud ni memang dah semakin melampau sejak dorang bertuhankan Anwar Ibrahim..

9 ulasan :

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  3. JELAS BAHAWA ANWAR ALJUBURI ADALAH SEORANG PELIWAT & PESALAH SEKS TEGAR .... TAK PERLU HUJAH PJG YANG BERUNSUR FITNAH TANPA ASAS SEPERTI DIATAS....SUDAH TERLALU JELAS.... PAS ITU PARTI POLITIK YANG SESAT.... NIK NAJIS ADALH KETUA ORANG2 YANG SESAT... :)

    BalasPadam
  4. mak ai panjangnye ulasan. tun dr m dh bersara dh pun..ko ni petik dr harakah ke? itu je yg pas mampu buat..nk perjuangkan islam jauh sekali..pas cume belaan dap..dap menentang bn sebab bn itu umno..umno itu melayu & melayu itu islam..pas hanye tukang sorak dap dlm menjatuhkan bangse sendiri..

    BalasPadam
  5. Senang je nak faham kepala otak puak-puak bodoh piang ni....macamana mereka boleh terbalikkan bendera tu ...macam tu lah juga pemikiran mereka...tak pelik la dah terang trang tang pun masih tak boleh terima hakikat....

    Hai yang tak pasal-pasal bawa hujah kutuk Tun M tu, itu saja ker yang ko boleh buat.....macamana pula dosa ko fitnah Tun??...

    BalasPadam
  6. Itu sajer ko puak-puak pejuang cyber PR boleh buat..??? post kat komen semua blog benda sama...

    BalasPadam
  7. Diaorang ni AGAMA dilacurkan, BANGSA sendiri pun sanggup dijual, NEGARA pun digadai asal ada kepentingan politik.apa nak heran.........

    BalasPadam
  8. Otak tak ade le dia org. tu.... mengarut layan puak tu......

    BalasPadam
  9. ini lah pertama kali aku melihat bendera malaysia di kibar terbalik..jalur gemilang tu kan bendera negara kita.bendera malaysia.apa salahnya bendera tu?.dimana rasa hormat pada negara?tak kira lah anda penyokong parti kerajaan ke atau penyokong parti pembangkang anda sebagai rakyat malaysia seharusnya berbangga dan berjiwa patriotik pada negara.dgn menterbalikkan bendera seperti ini secara terangan menghina negara sendiri.org yg melakukan perkara ini seperti org yg tidak pernah sekolah.biadab seperti tidak mendapat didikan dari kedua org tuanya..bagaimana nak memerintah negara kalau tiada rasa cinta kepada negara?memang jelas lah org seperti ini jika mempunyai peluang memerintah negara habis lah negara ini mereka gadai dan jual kerana jelas mereka ini langsung tiada kecintaan pada negara sendiri.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online