BREAKING NEWS

PERHIMPUNAN MENYOKONG VIDEO SEKS DI MASJID NEGARA..


Bertempat di Masid Negara tanggal 6 Mei ini bakal mengukir satu lagi sejarah negara Malaysia moden apabila menjadi medan himpunan rakyat menunjuk rasa pada Hari Amarah Rakyat Malaysia.

Setiausaha Agung Majlis Perundingan Pertubuhan Islam Malaysia (Mapim), Mohd Azmi Abdul Hamid berkata, 6 Mei ini yang jatuh pada Jumaat menyaksikan himpunan besar-besaran dari semua kalangan rakyat yang mempunyai perasaan marah dan tidak puas dalam banyak perkara.

"Paling kemuncak dalam isu fitnah video seks melibatkan sumpah laknat yang dilakukan oleh salah seorang terlibat, Eskay Abdullah yang menyalahgunakan tindakan itu yang jelas bercanggah dengan syariat agama.

"Mewakili lebih 60 badan-badan Islam dalam negara ini, saya berharap himpunan aman itu berjaya menyatakan hasrat semua pihak yang mempunyai rasa marah dan tidak bersetuju dengan tindakan politik fitnah, keji dan kotor," tegasnya.

Bercakap pada Harakahdaily malam ini, Azmi berkata, selepas menunaikan solat Jumaat, himpunan mendesak Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (JAWI) mengambil tindakan segera terhadap Eskay yang berbuat demikian di dalam sebuah masjid di Sentul, Jumaat lepas.



p/s: Gua nasihatkan korang semua.., jangan lah pergi ke tempat tu pada tarikh 6 Mei nanti.. Bukannya apa.., gua takut korang sekali akan dianggap manusia spesis bangang bila sanggup berhimpun kerana menyokong video seks..

So, pada tarikh kejadian nanti, baik korang duduk je kat rumah tengok filem Hindustan.. Tak pun korang bawak family pergi Zoo Negara.. Gua rasa, tengok monyet lagi berfaedah dari tengok kumpulan manusia bangang tu nanti... Hahahahaha...

10 ulasan :

  1. Inilah kumpulan yg buta hati dan penyokong pemimpin yg tak bermaruah dan tidak tahu malu!!!Apakah mereka tak malu menjulang dgn taksub pemimpin yg tak bermaruah?Inilah mElayu-Melayu yg mudah lupa dan menghalal semua cara.Inilah jenis Melayu yg tak sayang bangsa dan boleh dibeli oleh DAP dgn sebatang rokok cuma...malu,malu!!

    BalasPadam
  2. Nasiblah saya masih waras dan tidak akan bersama orang2 yang dah hilang akal apa?

    Ingatan saya jika berhimpun pada hari Jumaat ni jangan lupa USUNG Anwar sekali suruh dia bawa JAM OMEGA dan terus bermuhabalah SUMPAH barulah ada Maknanya....kalau tak jawbnya buat kerja BODOH lagi memalukan Umat Islam .

    BalasPadam
  3. TAK FAHAM AKU, KALAU ORANG NAK SUMPAH LAKNAT KA APA KA BIAR PI DEKAT DEPA SEBAB DEPA NAK TUNJUK KEBENARAN, YANG JADI MASAALAH ADA LAH ADA YANG HALANG PERBUATAN INI PASAI APA?SAKIT KAH MANA , INI YANG BUAT CELARU ORANG KITA.BIAQ PI DEKAT DEPA KALAU SAPA TAK BETUI TUHAN ADA, APA KITA NAK TAKUT.

    BalasPadam
  4. Kenapa la nak tahan orang bersumpah, Eskay bersumpah dgn nama Allah. Dia tak laknat sapa2 tapi sedia menerima laknat Allah jika dia berbohong. Ini akuan sumpah berharga RM2 dibuat pulak oleh kafir penyembah patung (Bala), boleh PAS dan kau orang percaya...? gila betul PAS ni.

    BalasPadam
  5. Sebok suruh tangkap Dato Eskay apa jadi dengan pelaku dengan China Doll tak nak tangkap ke?

    Kalau tak da pelaku dan China Doll maka tak adalah Video Seks tersebut ada faham.

    BalasPadam
  6. Kapala hotak depa. Orang yang mencuri tak minta untuk bersumpah laknat tapi orang yang tuduh mencuri bersumpah laknat pula yang nak kena siasat.
    Yang bodoh, bahlul, bangang shj yang akan menyertai perhimpunan itu. Kita tengok berapa orang lagi yg jadi bingung.....

    BalasPadam
  7. BODOH BETUL... ORANG BUKAN NAK TENGOK VIDEO LUCAH, ORANG NAK TENGOK PELAKUNYA TU BETUL2 CIFUT BABI KE TAK? KALAU NAK TENGOK VIDEO SAMBIL STIM STIM TAK TENGOK LER VIDEO NI... BUANG MASA JE. BAKAL PERDANA MENTERI TU... PERGHH BAU TELOR..

    BalasPadam
  8. makin bertambah hal2 yg luar biasa zaman skang nih.. saksikan.!!

    BalasPadam
  9. OK..kalu sumpah pun kena suruh ambil tindakan sbb nak membenarkan akan kes itu,maka tiadalah kebenaran yg diinginkan oleh LEMBU-LEMBU ini. Baik, kalu mcm tu x payah suruh anwar sumpah. Suruh dia bgi bukti2 yg diminta agar telerai semua kekusutan. Lagi pelik dlm kes ni, anwar x nak ke saman org2 yg buat cerita dia ni? Bnyk tu kalo dia saman. Berjuta2 OMEGA gitu. Bukan main baik kali ni x nak main saman2 org pulak. Kalo x, imam dia Kapal Singa tu la jadi ahli bab mcm ni. Bkn senang2 org nak buat sumpah ni kalo dia sedar dia salah atau megada2kan cerita. Nak sumpah dpn mak bapak kita pun kt takut kalo kt salah. Ini kan pula didlm kes negara. BODOH btl PAS ni.. mcm taik!!

    BalasPadam
  10. Demi menjaga kesucian Masjid & mengelak Masjid di labelkan sebagai pencetus rally atau tunjuk perasaan, hentikan berhimpun selepas solat Jumaat.

    Mana ada agama lain yang buat demo bermula dari Gereja @ Kuil.

    Janganlah menyesakkan lagi jalan-raya selepas Solat Jumaat. Ia akan hanya menyebabkan orang bukan Islam menyumpah agama & Tuhan kita.

    Minta JAKIN haramkan 'Bersumpah' dalam Masjid. Masjid sepatutnya digunakan untuk memperkasakan umat Islam. Buat kelas tuition percuma, mengaji percuma dll.. Bukan tempat pencetus @ pemulaan untuk berpolitik.

    RD

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online