BREAKING NEWS

Nurul Izzah CABAR Najib...


Naib Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Nurul Izzah Anwar, mencabar Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak mengadakan ‘debat’ khas dengan Datuk Seri Anwar Ibrahim bagi menentukan kesalahan yang dilakukan oleh ayahnya itu.

Pada masa yang sama, beliau turut memohon Perdana Menteri itu mengarahkan pihak yang tidak bertanggungjawab menghentikan fitnah terhadap ayahnya, sebaliknya mengadakan debat sebagai medan untuk mendedahkan kesalahan yang dilakukan khususnya dalam pentadbiran negara sewaktu menjadi Timbalan Perdana Menteri.

Beliau berkata demikian ketika berucap pada majlis Sepetang Bersama Nurul Izzah yang diadakan di Dataran Ilmu Kok Lanas, di sini petang semalam.

Turut berucap pada majlis itu, Penyelia Dun Kok Lanas, Nik Mahadi Mahmood, Anggota Parlimen Ketereh, Abdul Aziz Kadir.

Menurut Izzah lagi, perancangan jahat tidak perlu dilakukan apa lagi dengan tuduhan jijik liwat, video seks dan berbagai lagi kerana ianya akan memburukkan imej negara bukan sahaja keluarganya.

“Kalau ayah saya salah, buat debat terbuka biar rakyat dengar, biar rakyat puas hati dan kami juga puas hati apa kesalahan ayah kami,” ujarnya.

Beliau bagaimanapun yakin kerajaan tidak akan berbuat demikian kerana debat itu akan memakan mereka sendiri.

Izzah juga turut berpendapat pelbagai fitnah lagi bakal menimpa ayahnya menjelang pilihan raya umum ke-13 nanti.

Pada masa yang sama beliau juga turut mengucapkan terima kasih pada PAS dan DAP yang telah menyedarkan dirinya untuk turut berjuang bersama menentang kezaliman kerajaan BN terutama Umno.

Jelasnya, parti yang paling kuat menentang kerajaan khususnya berhubung kes ayahnya ialah PAS sehingga parti itu sanggup berdepan dengan pasukan Unit Simpanan Persekutuan (FRU).

“Sebelum ini saya tidak berminat dengan politik, saya belajar di universitipun bidang kejuruteraan awam, namun kerana kezaliman yang semakin berleluasa khususnya melibatkan ayah, saya sanggup berdepan semua itu,” katanya.

Pada majlis tersebut Izzah tidak dapat menahan sebak apabila menyentuh tentang ugutan yang diterima melalui system pesanan ringkas (sms) yang akan menculik anak sulungnya sekiranya masih menyokong perjuangan Anwar.



p/s: Apa kejadahnya si Nurul Izzah ni nak suruh Najib debat dengan bapak dia..? Mana ada kelas beb seorang Perdana Menteri nak turun debat dengan peliwat dan pelanggan pelacur macam Anwar..


Gua nampak.., Nurul ni pun ada bakat untuk jadi mereng macam bapak dia jugak.. Bapak jadi Pandikutty.., anak pulak Naiikutty... Dah elok dah tuuu.... Hahahahaha...

14 ulasan :

  1. budak mentah ni nak mengajar PM pulak! mintak petunjuk dari ALLAH adalah lebih baik...Kalau betul fitnah kenapa tak saman aje...mana Keparat Singh tu???

    BalasPadam
  2. buang masa PM jer berdebat dengan OMEGA Porno tu banyak lagi tugasan Najib nak bela rakyat dibuatnya..Izah dah tak tahu nak cakap ape dah tu sbb 3 pihak mengesahkan video tu TULEN,baik izzah ajak PAPA HEBAT pi taubat di Mekah sane jer ada gak faedahnya

    BalasPadam
  3. klu tak salah sumpah je la atau serah dna tu kenapa pula takut..wlu apa pun alasan kau bg wahai izzah tp takut utk bersumpah dan serah dna tu dah ukup membuktikan bapa kau memang buat seperti yg dituduh tu...xpayah nak debat ke apa ke panggil nik aziz, harun din atau sapa saja yg kau rasa nak panggil minta bapa kau buat sumpah...ckp byk pun tak guna la..takut kerana bersalah itu saja yg blh aku katakan pd kau dan bapa kau..

    BalasPadam
  4. Tak payah buang masa nak layan keluarga kaki pusing ni. Tak de faedah nya.Lebih baik PM kita menyelesaikan masalah negara daripada melayan permintaan bodoh ini.

    BalasPadam
  5. hoi anak ANUwar!! tengok air muka Saiful dgn ANU pun boleh nampak siapa di pihak yg benar. Yg kau orang cakap macam2 tu bukan ke fitnah namanya?? kenapa tak keluarkan bukti?? poorahhh...cakap aje pandai facts takde...sudah2lah tu...benang tu dah mmg basah...

    BalasPadam
  6. @Tanpa Nama Semua Nurul Izzah tu perasan bahawa bapaknya hebat dan setaraf dengan Najib.., tapi dia tak sedar Papa nya tu hanya sekadar Mat Bontot sebaris dengan kaum Nabi Luth dulu.. Hahahaha...

    BalasPadam
  7. BUAT APA NAK DEBAT DGN NAJIB? BUKAN NAJIB YG DILIWAT DAN BUKAN NAJIB YG ADA DLM VIDEO TU..
    APEDAAAAA...
    KALAU BERANI, SURUHLAH PAPA KO DEBAT DENGAN ESKAY DAN SAIFUL BUKHARI..BUAT SECARA LIVE. NAK JUGAK TENGOK CARA DIA BERHUJAH DEPAN SAIFUL DAN ESKAY.
    AMACAM? ADA BERANI?

    BalasPadam
  8. baka korang kaki main bontot dan langgan pelacur,sapa yg nak culik baka korang, buat sial satu badan aja

    BalasPadam
  9. Apa meroyan lagi Izzah ni, nak suruh YAB PM bedebat ngan Bapak dia, dia ingat Bapak dia tu bagus sgt... Aku kat sini nak cadangkan Izah berdebat nagn suami dia je ...cakap ngan awak nya suami tak yah la duk cerita pasal hubungan kelamin suami isteri dengan org lain le....

    BalasPadam
  10. @Nanang Kesuma Wohaaa.. Laki Nurul Izzah ni perangai cam tu ke bro? Suruh dia buat blog laa untuk luahkan pengalaman dia... Hahahahaha...

    BalasPadam
  11. Woooi nurul...ko sawan ka?
    Baru jer jadi naib (Tu pun nasib baik Party bapak hang),kalau kat party lain..Hang ni aku suruh jadi 'tea lady jer'...
    meroyan la tu..
    kalu betui pak hang tu baik..Saman la sapa2 yg buat fitnah..
    ni tak....asyik mengelat jer..
    pekerhalllll....

    BalasPadam
  12. ..anak Papa Hebat cabar Najib untuk lawan 'anu panjang'....heheheheh

    Ngacen

    BalasPadam
  13. PAPA HEBAT MENJUBUR DAN ZINA

    BalasPadam
  14. dia ingat PM ni dah tak dak keja ke yang nak di suruh berdebat dengan papa hebat dia tu. lagi pun bukan PM yang bongkar kan kes video sex tu. berdebat la dengan askay sendiri tak pun saiful. baru kena. sebenarnya keluarga 69 puaka ni dengki ngan PM kut. tu yang asyik sikit-skit PM. izzah papa hebat ko tu tak setaraf dengan PM. papa ko sape hah izzah. air kaki PM pun papa ko tak layak.

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online