BREAKING NEWS

Betul ke ada SMS ugutan ROGOL terhadap Wan Azizah???


Anwar dah kena ugutan bunuh kononnya melalui sabotaj tayar kereta Merc nya.. Nurul Izzah pun dah dapat ugutan melalui SMS kononnya nyawa anaknya terancam kalau terus sokong Anwar..

So, sekarang ni hanya tinggal sorang je lagi yang belum kena ugut iaitu Wan Azizah.. Agak-agak korang, apakah skrip ugutan (kalau ada) yang bakal dihantar kepada ikan sepat kering tu?

Gua ada terbaca blog Leman Decaprio.. Dia kata jangan terkejut kalau lepas ni Wan Azizah buat laporan Polis pasal ada orang ugut nak ROGOL dia sebab menyokong Anwar...

Hahahahaha.. memang tak boleh blah betullah idea Leman Decaprio tuh.. Gua terfikir jugak.., ada ke orang lelaki yang bernafsu dengan sepat ronggeng macam Wan Azizah tu beb?

Kalau Anwar yang Pandikutty tu pun terpaksa cari China Doll untuk puaskan nafsu batin dia, takkanlah ada penyangak berselera tengok bontot plywood Wan Azizah...?

Gua tak boleh bayangkan kalau betul ada mangkuk ayun yang ugut nak rogol bini mithali Anwar tu.. Daripada dia berfantasi dengan si Sepat Kering tu, lagi bagus kalau dia imagine kan merogol tiang letrik..

Sebab kalau diletakkan Wan Azizah disebelah tiang letrik.., tak ada perbezaan beb.. Silap-silap, anjing pun tak tahu nak beza yang mana satu tiang betul dan mana satu yang palsu.. Dua-dua dipancutnya nanti... Hahahahaha....

14 ulasan :

  1. Sepat ronggeng ni bro makan pil bagi tegang kulit muka , dia beli pil tu kat KLIA je ada jual, tu yg kulit muka dia gebu je...Ni sumber wa dapat dari tukang kebun n driver dia hahahahah

    BalasPadam
  2. bwaahahaa cam harem MPP... "what if" aje tu jangan jijah saman gua plak... gua xde duet nak bayo saman kehkeh!! tapi gua agak boifren chinadoll tu yg akan antar SMS ugut jijah... nak balas dendam nuar balun gf dia!

    BalasPadam
  3. Salam bro MPP.
    Kalau Jijah,tiang letrik dan anjing kencing tiang..gua ingat...

    Perogol lebih rela rogol anjing tu..
    Ha ha ha...

    BalasPadam
  4. @Nanang Kesuma Gebu muka saja buat apa bro kalau badan tu cekeding.. Kan Nuar dah cari China Doll.. Hahahahaha....

    BalasPadam
  5. @leman decaprio Jijah mana berani saman lu bro.. Laki dia main dengan bini AssMIn pun dia buat bodo jee.. Lu dont worry lah.. Hehehehehe...

    BalasPadam
  6. @Aku Peduli Apa @ APA Muahahahaha... Kalau anjing tu jantan macam mana bro? Takkan perogol tu nak liwat menatang tu kot... Kui kui kuiii...

    BalasPadam
  7. Kami majoriti rakyat negara ini masih mahukan BN memerintah, kerana hanya BN saja yang mampu meneruskan hasrat rakyat ke arah kehidupan yang makmur dan sejahtera. Kami tidak sekali-kali memusuhi Anwar Ibrahim,tetapi Anwar Ibrahim lah yang memulakan segala permasalahan ini. Bermula dari cubaannya menjatuhkan TUN M pada 1997 dengan membangkitkan isu Kronisme dan Nepotisme, tidak dapat menerima pemecatannya dari semua jawatan Parti dan Kerajaan sehinggalah sekarang yang mana dia tetap melakukan onar dengan berbagai fitnah terhadap pemimpin negara serta tuduhan konspirasi pihak kerajaan terhadap setiap musibah yang melanda dirinya. Kami tidak mahu pemimpin yang bakal memimpin negara ini adalah orang yang mempunyai masalah peribadi yang serius, tidak matang dan kurang bijak dalam menangani setiap isu yang melibatkan dirinya serta sangat emosional sehingga melakukan tindakan-tindakan yang kurang rasional. Lebih 50 tahun UMNO menerajui negara ini dan sehingga kini kami rakyat negara ini merasa amat bertuah jika mahu dibangdingkan dengan keadaan rakan-rakan kita di sebahagian besar negara-negara di muka bumi ini yang mana rata-rata tiada masa depan dan sentasa hidup dalam kedaifan dan kebuluran dalam suasana perang dan jauh sekali untuk hidup dalam suasana makmur dan aman sejahtera. Kepada Datin Seri Wan Azizah, tolong fahami hasrat majoriti rakyat negara ini yang masih mengharapkan UMNO dan BN untuk meneruskan agenda pembangunan dalam semua aspek jasmani serta rohani demi kesahteraan dan kemakmuran negara tercinta ini.

    BalasPadam
  8. Kami majoriti rakyat negara ini masih mahukan BN memerintah, kerana hanya BN saja yang mampu meneruskan hasrat rakyat ke arah kehidupan yang makmur dan sejahtera. Kami tidak sekali-kali memusuhi Anwar Ibrahim,tetapi Anwar Ibrahim lah yang memulakan segala permasalahan ini. Bermula dari cubaannya menjatuhkan TUN M pada 1997 dengan membangkitkan isu Kronisme dan Nepotisme, tidak dapat menerima pemecatannya dari semua jawatan Parti dan Kerajaan sehinggalah sekarang yang mana dia tetap melakukan onar dengan berbagai fitnah terhadap pemimpin negara serta tuduhan konspirasi pihak kerajaan terhadap setiap musibah yang melanda dirinya. Kami tidak mahu pemimpin yang bakal memimpin negara ini adalah orang yang mempunyai masalah peribadi yang serius, tidak matang dan kurang bijak dalam menangani setiap isu yang melibatkan dirinya serta sangat emosional sehingga melakukan tindakan-tindakan yang kurang rasional. Lebih 50 tahun UMNO menerajui negara ini dan sehingga kini kami rakyat negara ini merasa amat bertuah jika mahu dibangdingkan dengan keadaan rakan-rakan kita di sebahagian besar negara-negara di muka bumi ini yang mana rata-rata tiada masa depan dan sentasa hidup dalam kedaifan dan kebuluran dalam suasana perang dan jauh sekali untuk hidup dalam suasana makmur dan aman sejahtera. Kepada Datin Seri Wan Azizah, tolong fahami hasrat majoriti rakyat negara ini yang masih mengharapkan UMNO dan BN untuk meneruskan agenda pembangunan dalam semua aspek jasmani serta rohani demi kesahteraan dan kemakmuran negara tercinta ini.

    BalasPadam
  9. ini la contoh penulis blog yang kurang ajar.

    BalasPadam
  10. cuma sorang lagi kalo diugut mau gila PKR nih ... Afifah!
    amacam ader brani ??

    BalasPadam
  11. Uweeekkkk....

    huweeekkkkk.... harkkkk.. ptuiihh!!!
    huweeekkkkk.... ptuiih..!!!

    tolonglah bro.. jgn seksa aku... mmg failed la citarasa perogol tuh..

    hehehehe....

    BalasPadam
  12. @Yb Raz Lawak mana yang kasar bro? Gua mana ada buat lawak kat sini.. Tapi kalau nak bandingkan dengan cara pencacai Pakatan maki hamun Rosmah, bahasa gua kira dah cukup sopanlah ni... Hahahahaha...

    BalasPadam
  13. ANAK BERANAK SAMA ALJUBURI, AL ZINA. AL PUAKA, AL PENIPU, AL PEMBOHONG, SEGALA AL BUAT KELUARGA PUAKA NI

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online