BREAKING NEWS

MESTI BACA!!! Bukti Kristianisasi dalam program DAP.


Korang tengok betul-betul gambar diatas tu.. Gua dapat gambar tu masa PRK Sibu.. Cuba korang perhatikan isyarat tangan yang dorang tu tengah buat.. Untuk pengetahuan korang, itulah simbol "eye seeing all"..

Selain didalam kumpulan Illuminati, korang kena tahu bahawa simbol Eye Seeing All ni jugak terdapat dalam agama Kristian. Dalam versi Kristian, simbol tu mewakili Holy Trinity iaitu tiga tuhan yang dorang percaya.

Jesuit Superior General Pedro Arrupe (1907–1991)


It's the eye of providence, God's all seeing eye. The triangle surrounding the eye represents the Holy Trinity. The freemason's have a version, as do the Egyptians. The Christian version usually incorporates a triangle.

Masa kempen di PRK Sibu, penceramah DAP juga selalu mulakan ceramah dengan "my fellow Christians" dan bercakap pasal "hands of God". Dan dorang selalu ramalkan akan ada "miracle" yang akan turun pada parti dorang.. Tu semua adalah unsur ucapan dalam Bible..


Sebenarnya, ramai pemimpin tertinggi agama Kristian jadi orang kuat DAP. Di artikel akan datang, gua akan ceritakan pasal tu buat korang. Sekarang ni kita tumpukan pasal cara dan gaya dakwah kristian dalam DAP ni dulu ye..

Memang sejak akhir-akhir ni, DAP selitkan fahaman kristian dalam ceramah atau majlis dorang. Tapi yang paling sedih sekali ialah, mangkuk-mangkuk hayun Pakatan yang berbangsa melayu bila datang kat program DAP,  cuma terangguk-angguk macam beruk saja pasal tak paham satu apapun..

Pope John Paul II. Apostolic Palace, Vatican City

Gua nak korang tahu, DAP adalah parti yang kuat fahaman Kristian dorang. Samalah jugak dengan PAS yang amalkan Islam secara ekstrem. Ada sorang orang kuat DAP di Miri bagitau kat gua masa PRN Sarawak..., "dalam DAP.., politics is beyond race but not religion"..

So, gua tak heran kalau ada dakwaan dari pihak tertentu yang DAP bertanggung jawab dengan penyebaran ajaran Kristian di Malaysia melalui gerombolan Pakatan.

Yang gua heran, banyak jugak melayu-melayu bangang yang tak sedar permainan puak-puak kafir dalam DAP tu sampai sanggup biarkan diri dorang diperkudakan..

Cuba korang perati sekali lagi gambar kat paling atas tu.., nampak tak melayu-melayu bangang pun buat isyarat "Eyes Seeing All"... Agak-agak korang, spesis-spesis berukera tu sedar tak apa yang dorang tengah buat?



P/S: Jangan lupa.., pukul 2 petang nanti gua akan dedahkan pulak sapa pemimpin DAP yang ada pengaruh kuat dalam institusi Kristian... Lagi panas tu beb...

4 ulasan :

  1. Melayu Pas+Melayu Pkr telah di kristian kah?????secara halus oleh cina laknaktullaah.Hampas betul.Pakatan kencing rakyat.

    BalasPadam
  2. apa yang orang melayu bodoh tu buat kat situ? Mustapa & bini dia ke ape.. dok ikut kafir harbi tu buat isyarat jari tu ape ke jadahnye? PAS ni bodohnya memang tahap kronik, konon dialah pembela agama islam tapi senang2 DAP kelentongkan dia depan mata. Memalukan islam aje..

    BalasPadam
  3. Assalam Bro

    Itulah pasal bila malas membaca dan perasan diri mereka saja yang betul dan orang lain yang salah. Sendiri dah jadi buta tentang ajaran Islam kerana asyik nak menyumpah dan memfitnah orang lain. Nampaknya mereka main ikut apa yang DAP arah dan suruh buat.

    BalasPadam
  4. menarik artikel bro ttg Kristian ini ....mohon copy

    kita bongkar dan dedahkan ancaman Kristianisasi menggunakan DAP !!

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online