BREAKING NEWS

Masjid disimbah cat, gerai digantung kepala BABI...


Polis Pulau Pinang sedang menyiasat kejadian sebuah gerai cendol berdekatan Masjid Lama Sungai Bakap di Nibong Tebal yang disimbah cat merah dengan kepala khinzir digantung di hadapan gerai berkenaan.

Ketua Polis Pulau Pinang Datuk Ayub Yaakob berkata, kejadian itu dipercayai berlaku awal hari ini dan disedari oleh sekumplan jemaah yang baru pulang selepas solat Subuh di masjid pada pukul 7 pagi.

Polis percaya ia dilakukan sebelum waktu subuh," katanya kepada pemberita hari ini.

Beliau berkata siasatan awal mendapati peniaga gerai berkenaan pernah menerima satu panggilan amaran dari seseorang pada Mac lalu.

Pemanggil itu tidak menyatakan sebarang ugutan sebaliknya mahu peniaga cendol berkenaan supaya berhati-hati dan polis tidak menolak kemungkinan kes tersebut ada kaitan dengan kegiatan kongsi gelap, katanya.

Ayub meminta semua pihak supaya tidak mengaitkan kes itu dengan isu perkauman dan agama.

"Saya menyeru kepada semua pihak agar tidak mengaitkan kes ini dengan isu sensitif kerana ianya membabitkan seorang individu sahaja," katanya.

Beliau berkata polis tidak akan bertolak ansur dengan mana-mana pihak atau kumpulan yang terbabit dengan perbuatan seumpama itu dan meminta mana-mana peniaga yang menjadi mangsa agar segera membuat laporan polis.

Katanya kes itu disiasat mengikut Seksyen 506 Kanun Keseksaan bagi kesalahan menakutkan secara Jenayah dan Seksyen 427 Kanun Keseksaan bagi kesalahan khianat yang menyebabkan kerosakan. - BERNAMA


p/s: Mesti ada juak-juak bangang Pakatan yang akan tuduh ni semua provokasi UMNO dan kerajaan.. Tadi gua ada jumpa satu blog yang dah mula kaitkan UMNO dengan benda ni.. (SINI)

7 ulasan :

  1. Di-mana KJ berada sekarang ?

    BalasPadam
  2. Ini kerja Nik Najis. Orang tua paling bangsat dalam dunia.

    BalasPadam
  3. esok gua & kwn2 akan buat repot polis terhadap blog tuh.
    tungguu..

    BalasPadam
  4. @Anak Seberang Bagus bro.., for your info, blog tu ada kaitan dengan chegu Bard..

    BalasPadam
  5. Apakah jadah kerja siapa ni perkosa ada teloq busuk je,ni nak cari simpatikah,,,,rakyat dah agakdah pasti haramjadah punya kerja,lebihbaik luu gantung kepala manusia....style lapok bro`

    mana ali katak mana KJ kereta jahanam
    buatlah style digital bro`kalau nak tipu rakyat....

    BalasPadam
  6. Apa la punya mangkuk , lain kali jangan gantung kepala babi je, gantung sekali ngan babi-babi nya, baru Guan Eng leh buat doa selamat kat rumah dia ngan babi tu....Pas tu dia jemput Nik Ajis buat solat hajat, lepas tu pesta minum arak dan mari makan babi bersama DAP dan PAS...

    BalasPadam
  7. @Nanang Kesuma Hahahahaha... betul broo.. gua tak terpikir pulak tadi.. Hahahaha..

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online