BREAKING NEWS

Hukuman penjara 20 tahun menanti Anwar di Sg Buloh..


Hari ni kita boleh tengok sama ada Anwar bakal jadi penghuni Sg Buloh atau sebaliknya. Kalau dia dibebaskan, maka selamatlah dia... Tapi kalau Anwar diperintah untuk membela diri, kemungkinan besar hukuman penjara selama 20 tahun akan menanti Ketua Umum Pakatan tu.

Gua yakin Tuan Hakim tak akan lepaskan Anwar macam tu saja hari ni.. Dengan semua bukti yang pendakwa kemukakan, Anwar dan geng peguam dia memang tak boleh jawab beb..

Bagi gua, inilah laknat yang Tuhan tunjukkan pada dia. Selama ni Anwar bercakap pasal Islam mengalahkan ulamak besar dunia, rupa-rupanya dia wayang saja.

Dengan mangkuk ayun dalam PAS boleh lah dia bohong, tapi takkan dia boleh bohong Tuhan?

Korang cuba tengok ye.., yang cuba nak jatuhkan Anwar dan dedahkan keburukan Anwar bukannya ahli UMNO ataupun pemimpin BN. Yang bercerita pasal keburukan Anwar adalah orang-orang yang pernah jadi kawan baik dia dulu..

So, mesti ada perkara buruk yang rakyat tak tahu pasal Anwar tapi orang-orang sekeliling dia saja tau..

Orang kata, sepandai-pandai Tupai melompat, akhirnya jatuh ke tanah juga. Selama berpuluh tahun rakyat diperbodohkan Anwar dengan gaya islamik, sikap profesional, melaungkan hak yang tertindas..., tapi kenyataannya, peribadi Anwar memang amat mengaibkan.

Jadi, kalau ditakdirkan Tuhan yang Anwar akan balik semula ke dalam penjara, penyokong Pakatan yang bertuhankan Anwar mesti belajar menerima kebenaran dalam kepahitan.

Takkan taknak percaya kepada Qada dan Qadar Allah kot beb...? Hahahahaha....


p/s: Selamat Hari Guru gua ucapkan kepada semua warga pendidik didalam negara.. Gua hari ni pun sibuk jawab banyak sms dari bekas anak murid gua dulu.. Ingat lagi dorang kat gua rupanya.. Hehehehe...

3 ulasan :

  1. Sekiranya hari ini Anwar terlepas dari hukuman maka akan bermaharajalelalah dia melakukan lagi kegiatan haramjadahnye.Memberi peluang para penyokong2nya menunjukkan besar kepala mereka sekagi gus membiarkan rakyat terdedah pada bahaya dan kerosakan akhlak.

    BalasPadam
  2. KLU MAMAT TU DAH MASUK SANA, ADE BAIKNYE WARDEN SEDIAKAN BILIK KHAS. BKN APE..TAKUT DIA GODA BANDUAN2 LAIN NAK DPTKAN LOBANG FREE BROO KEHKEHKEH

    BalasPadam
  3. @Jeffry Gua takut dengan warden sekali dia balun nanti... Hahahahaha...

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online