BREAKING NEWS

HOT!! Hanya 100 orang je penyokong Anwar di Mahkamah...


Gua difahamkan, hanya 100 penyokong taksub Anwar berhimpun di perkarangan Kompleks Mahkamah Tinggi Jalan Duta, Kuala Lumpur. Selebihnya adalah para wartawan dan jugak Polis yang bertugas.

Heran jugak yee.., mana perginya penyokong Anwar yang dikatakan terdapat berjuta-juta tu? Shamsul Ketot tak buat kerja ke kumpulkan orang?

Penyokong Anwar tengah berdoa di luar Kompleks Mahkamah.. Dapat air kotak dan sebungkus nasik lemak je kee...? Hahahahaha....


Walaupun sikit, pencacai Anwar tu semua still buat kacau. Penyokong-penyokong Anwar dikatakan dah berbaris buat laluan masuk ke bangunan mahkamah dan sorak orang ramai yang terpaksa ikut laluan tu. Macam Haram sungguh puak-puak ni..

Apapun, keputusan Mahkamah masih lagi belum diketahui. Hakim dikatakan sedang membaca keputusan sekarang ni dan keputusannya bakal diketahui tak lama lagi...

Catat Ulasan

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online