BREAKING NEWS

Bob bukan nak cari syurga.., tapi sebenarnya nak ke Putrajaya..



Korang ingat tak lagi masa memula Bob Lalokman ni masuk PAS.., dia bagi alasan bahawa dia nak cari syurga untuk anak dia. Tapi hari ni dah terbukti mamat tembam tu adalah seorang penipu besar.

Bob sendiri dah mengaku yang tugas dia sebenarnya adalah bantu PAS ke Putrajaya.. So, mana dia perjuangan untuk ke syurga? Dah hilang ke Bob?

Ke dah dapat jaminan tempat dalam syurga dari Pok Nik? Maklumlah.. sekarang ni Bob bukan sebarangan beb..., dia dah jadi ulalalalalalamak besar dalam PAS woo..



Lagipun.., sekarang ni pendapatan Bob lagi lebat sejak dia masuk PAS. Dulu masa dia dalam dunia artis, nak dapat show sebulan sekali pun payah..

Tapi sekarang ni, satu hari Bob dapat 3-4 ceramah.. Cuba korang bayangkan kalau satu ceramah dia dapat bayaran RM500.., mahsyukk beb..

Kalau satu hari senang-senang boleh kutip RM 2K hasil jual agama, cuba kira berapa banyak yang Bob dapat sebulan? Tu lah yang dia bleh maintain kos BMW baru dia tu...

Err.. korang tak tahu ke yang mamat tu pakai BMW baru?

Betul beb... Apa korang ingat zuhud sangat ke mamat tu? Tak mainlah naik fiat kotak mancis atau datsun driving school macam penganut sengkek PAS dari hulu tu.. Standart kena jaga beb... Hahahahahaha...



8 ulasan :

  1. Erks pakai BMW? Apa kaler apa nombor kete dia ceciter ceciter!

    BalasPadam
  2. Tahniah BL....anda berani buat perubahan ke arah kebaikan...puak setan memang tak suka org jadi baik ..

    BalasPadam
  3. @Tanpa Nama Lu pergi tanya dia lah beb.. Lu ingat gua ni spy leman ke? Hahahahahahaha...

    BalasPadam
  4. tahniah tengkorak kau...manusia tanpa nama 10:28.perubahan kebabai lu..si bob lokman menuju kearah tak betul lagi adalah..aksen lebih.kutuk sana kutuk sini dapat gaji. lumayan pulak tu..org lain tungkus lumus nak dapat ijazah,keluar duit belajar tinggi2, pun belum tentu dapat gelaran ulamak.apa kelulusan yang dia ada? puihhh...

    BalasPadam
  5. dari video di atas,bob lokman menyalahkan slogan kerajaan dan berkata utamakan ALLAH dahulu dari segala2nya.tapi dia perlu ingat kerajaan tidak mencampuradukkan ugama dan politik.apa perlu bob lokman berbuat demikian?memng sah BL berfikiran sempit dan hanya mementingkan diri sendiri tanpa mengambil kira bahawa rakyat malaysia terdiri dari berbilang bangsa dan agama.tidak dinafikan ALLAH itu maha besar.namun tidak perlulah menjual agama dalam berpolitik. memng sah parti pas hanyalah parti islam semata dan berilmu cetek dalam menerajui negara seperti malaysia dan akan membawa kesan buruk pada masyrakt jika memilih pas sebagai parti kerajaan.

    BalasPadam
  6. KALAU SEJUTA MANUSIA MACAM BOB LOKMAN LAHIR DI TENGAH MASYARAKAT ISLAM IANYA TIDAK MEMBERI SEBARANG BEKAS KE ATAS UMMAH.....KEHADIRANYA TIDAK DIRASAI DAN TIDAK DIPERLUKAN OLEH MANUSIA YANG SEMPURNA IMAN DAN AKALNYA.....HANYA MANUSIA DALAM JEMAAH PAS YANG MEMUJA BELIAU SERTA MELETAKKAN BELIAU KE TEMPAT YANG MAHA TINGGI......NERACA APA YANG DIGUNA PAKAI OLEH PEMIMPIN DAN PENGANUT PAS BAGI MENILAI KEILMUAN SESEORANG.....APATAH CUKUP DENGAN SEDIKIT JANGGUT DAN SECALIT TANDA DI DAHI IANYA SEORANG ULAMAK....APAKAH CUKUP DENGAN MAKIAN,CERCAAN DAN KEBENCIAN YANG DIHAMBURKAN DI PENTAS CERAMAH IANYA LAYAK UNTUK DIANGKAT DARJATNYA MENYAMAI SEORANG ULAMA SEORANG SUFI YANG AKAN MEMAYUNGI UMMAH DARI KESESATAN......TIDAK SAMA SEKALI.....SEMUA KRITERIA CIPTAAN PAS DALAM MENILAI KEMULIAAN SSEORANG TELAH BERCANGGAH DENGAN HUKUM AGAMA,BERCAANGGAH DENGAN AKAL MANUSIA YANG NORMAL.....PAS TELAH JAUH TERSASAR DAN SEMAKIN HARI BAHTERA PAS SEMAKIN HANYUT DI BAWA ARUS GILA......USAH BERMIMPI DI SIANG HARI.....DEMI ALLAH PAS TIDAK AKAN KE MANA...DAN PAS TERUS KEKAL SEBAGAI PARTI YANG MEROSAKKAN UMMAH......DAN PUTRAJAYA HANYALAH ANGAN-ANGAAN SEMATA-MATA......KERANA ALLAH TIDAK MENGIZINKAN SEBUAH PARTI YANG TERCELA BANGKIT DAN TERUS BERMAHARAJALELA......KEPADA PAS INGATLAH..... SEMUA INSAN YANG SEMPURNA AKAL NYA PASTI MENOLAK PAS DAN PAS PASTI TEWAS DI SELURUH KAWASAN MAJORITI MELAYU.....RAKYAT TELAH SEDAR SEMUA INI DAN HANYA MENUNGGU MASA UNTUK MENGHUKUM PAS DI ATAS DOSA-DOSA DAN KEJAHATAN MEREKA.......OLEH ITU TUNGGULAH SAAT ITU..........

    BalasPadam
  7. @liz Gua sokong komen lu Liz.. Bravo!!!

    BalasPadam
  8. @ABE MUD KELATE Cayalah bro.. Hujah lu memang mantop beb..

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online