BREAKING NEWS

VIDEO SEKS LELAKI Y: MAJLIS SUMPAH ESKAY AKAN DIKEPUNG PENYOKONG PKR.....


Korang ingat lagi tak masa mula-mula isu liwat Saiful didedahkan? Korang masih ingat tak macam mana Anwar terus lari menyorok di Kedutaan Turki kononnya ada cubaan untuk membunuhnya?

So, bersedialah korang semua untuk tengok sekali lagi aksi Anwar berlakon kononnya ada orang yang cuba bunuh dia lagi dalam masa terdekat.. Kali ni mungkin dia lari menyorok di Kedutaan Singapore pulak kot?

Apapun.., gua baru dapat berita yang Anwar akan wujudkan satu persepsi ada cubaan untuk "mengapa-apakan" dia..

Ini semua terpaksa dilakukan bagi memesongkan perhatian rakyat terhadap video porno dia yang dah tersebar luas didunia siber..

Lagi satu, berkenaan dengan sumpah laknat yang bakal dibuat oleh Eskay di Masjid Bandar Baru Sentul hari ni, Samsul Iskandar @ Sam Ketot khabarnya dah arahkan semua pencacai PKR mengepung masjid tersebut..

Tujuan dorang ialah bagi menganggu majlis sumpah laknat dan menghalang Eskay dari mendapat sokongan rakyat.

Jadi, gua harap sesapa yang ada berhampiran kawasan Masjid tu, korang bolehlah turun beramai-ramai untuk tengok beruk-beruk PKR tu buat kacau...

Gua rasa, 2-3 hari yang akan datang, keadaan mesti akan jadi lebih teruk disebabkan Anwar..

Mungkin Anwar akan gerakkan protes jalanraya macam yang dia pernah buat sewaktu zaman Reformasi dulu... Gua faham sangat dengan perangai Anwar.., dia akan buat apa saja untuk selamatkan dirinya kalau dah terdesak..

So..., bersedialah untuk sebarang kemungkinan...

Catat Ulasan

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online