BREAKING NEWS

[VIDEO INSIDE] Pakatan akan menang di Sarawak...


Anwar sekarang ni sibuk berjanji untuk buat perubahan dan memajukan Sarawak kalau Pakatan menang dalam Pilihanraya Negeri kali ni.. Guan Eng dan bapaknya Kit Siang pulak membangga diri kononnya dorang adalah pemimpin yang membantu rakyat..

Gua cuma nak bagitau satu je kepada rakyat Sarawak..., janganlah percaya kata pembohong-pembohong ni semua.. Rakyat Semenanjung yang berada dalam negeri yang dikuasai Pakatan dah merana teruk akibat janji bohong dorang tu...

Memang gua akui dorang dalam Pakatan tu ada skill menipu yang sangat hebat. Yang paling terer dah tentu si Anwar 007. Dan Pakatan memang akan menang di Sarawak ni..., tapi dorang cuma menang sorak je beb... Mana boleh nak menang bertanding...

Apsa yang penting.., semua pembangkang ni memang kaki tipu. Tambah-tambah Anwar Berahi tu.... Anak melayu ditipunya..., anak cina pun sama..., anak india apa lagi laa.. Sekarang ni dia hanya tunggu nak kencing je kat anak-anak negeri Sarawak pulak.

Apa yang Anwar dan DAP buat di Sarawak sekarang adalah sama macam yang dorang buat semasa kempen PRU12 dulu di Semenanjung. Janji memang macam-macam tapi lepas tu, jadi macam haram..

Tak percaya...? Tengok je gambar dan video dibawah ni.... Kepada rakyat Sarawak, ambik lah ikhtibar yee... Nasib negeri korang bergantung kepada undi korang sendiri..

Gua cuma bantu untuk menyedarkan pasal pembohongan Anwar dan anak beranak regim DAP tu jee... Gua bukan boleh mengundi kat sini pun.. So, tepuk dada, tanyalah selera..





2 ulasan :

  1. APE LA KO NI.. TAK NAK CAT BANGUNAN PUN KO NAK KECOH... MEMANG LA X BOLEH CAT DUIT MAINTENANCE BULAN2 PUN KO X BAYAR,.... APE BUKTI NYE ANUAR NAK CAT BANGUNAN TU... AKU RASE ANWAR X SEBODOH TU CAKAP NAK CAT BANGUNAN.... LEMBAB LA KO NI

    BalasPadam
  2. aku rasa ko lagi lembam...akibat dari kurang pembacaan sebab kurang susu sejak kecil

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online