BREAKING NEWS

Taib Mahmud pakai bomoh yahudi???


KeadilanDaily ni dah mula buat perangai bangsat dorang. Lain kali, kalau nak bohong pun agak-agaklah.. Jangan ingat rakyat Sarawak bodoh sangat macam puak-puak PKR tu..

Hari ni dorang bising pasal kononnya ada satu bomoh yahudi dikesan mengiringi Taib Mahmud di penamaan calon Dun Balingian. Hebat tu beb.. Taib pakai bomoh yahudi tuu..

Ni mesti APCO hantar untuk memenangkan Taib dan BN di Sarawak. Dan Pakatan nampaknya bolehlah berambus balik awal pasal BN ada bomoh Yahudi... Dahsyat ooooo...

Macam haram je puak-puak ni berimaginasi. Selama hidup gua, tak pernah gua dengar Yahudi tu ada bomoh. Ni lah baru first time gua tahu kewujudan bomoh yahudi..

Sekarang ni, gua berani confirm Taib Mahmud dan BN akan sapu licin di Sarawak. Puak Pakatan mesti berputih mata dengan penangan dari bomoh yahudi... Hahahaha...


BALINGIAN: Suasana di Pusat Penamaan calon N51 DUN Balingian gempar dan bertukar kecoh semasa tempoh bantahan berlangsung apabila sekumpulan penyokong bebas mendakwa Ketua Menteri Sarawak, Tan Sri Abdul Taib Mahmud menggunakan bomoh yahudi untuk terus kekal berkuasa.

Kekecohan bermula apabila Calon bebas, Salleh Bin Jaafar yang juga sepupu kepada Taib Mahmud, menyerang seorang wanita asing yang disyaki sebagai bomoh kepada Taib Mahmud.

Salleh yang keluar dari dewan penamaan calon itu terus menyerang wanita tersebut dengan menyatakan wanita itu sebagai perosak negeri Sarawak, malah menuduh wanita itu sebagai bomoh yang ditugaskan untuk memastikan Taib terus kekal berkuasa.

Dalam masa yang sama Salleh juga menjelaskan kepada orang ramai supaya bertanya dengan Taib sendiri siapa sebenarnya wanita tersebut.

Wanita berbangsa asing itu dikatakan dilihat melarikan diri dari Salleh kerana ingin mengelak dari terus diserang. Dalam masa yang sama beberapa penyokong BN mula mengawal dan membawa lari wanita itu ke suatu lokasi yang tidak diketahui.- keadilandaily

5 ulasan :

  1. Assalammualaikum salam 1 malaysia,Taib Mahmud pakai bomoh yahudi,kepada pengundi Balingian jom ramai ramai kita undi BN kita masih dahaga pembanggunan

    BalasPadam
  2. apa punya bengong punya blogger

    BalasPadam
  3. Taib bukan guna bomoh, dia ada pelihara jin dan jin tersebut memang dikawal rapi oleh pembantu taib. dengarnya, taib tu sepatutnya dah mati tapi tak juga mati-mati sebab dia puja jin tu. Bayangkan kalau dia dah mati sebenarnya, tentu dah jadi bangkai dah dia sekarang. tak tahulah betul atau tidak cerita ni. Hanya Allah yang tahu.

    BalasPadam
  4. Apa kata ramai ramai rosakkan undi....kita pangkah semua yg calon....pas tu kita ramai ramai lantik Ketua masing masing ikut bahagian yg ada kat sarawak....atau kita panggil je gus dur buat perakuan sarawak setanah indon...pas tu kite tukar nama sarawak jadi"papan terbalik"...indon kn dah ada "Balik papan" susah satu sarawak oleh tua bangkai ya.....nak merik nam TUN TAIB....sok juak cun bunyi....taib tamak cun ckit bunyi....

    BalasPadam
  5. Kalo kite orang yang diminati ramai....tak pakai bomoh pun boleh banyak peminat....kite lihat je Dr.M....satu dunia masih respek die....salute tun mahathir....itu baru cun tsk maie le guna guna.....

    BalasPadam

About

Blog ini mengandungi penulisan artikel yang berunsurkan..

(Edisi18PL), menyentuh aspek agama, sosial dan politik,
(Edisi18SX), mengandungi unsur seks yang agak keterlaluan,
(Edisi18SG), ada gabungan dua atau lebih unsur ganas, seram dan seks,

Setiap kandungan didalam blog ini hanyalah merupakan satira politik dan juga pojok penulisan peribadi. Jangan ambil serius sangat kalau terasa dipersendakan dan terkena di batang hidung sendiri. Sila bertindak bijak untuk kebaikan diri masing-masing.

Terima kasih kerana berlapang dada sewaktu membaca.
 
Copyright © 2014 MPP Online